حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به آنر پلی ۵ با شارژر ۶۶ واتی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سلام کنید!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر، رندر

آنر استراتژی جدیدی را برای بازگشت به بازار موبایل تدارک دیده است. این برند با عرضه محصولات جدید، در حال بازیابی مشتریان خود است. اکنون، وقت سلام کردن به گوشی جدید این برند، آنر پلی ۵ است!

رندر آنر پلی ۵ و برخی از مشخصات آن

آنر پس از فروخته شدن توسط هوآوی، فعالیت مناسبی نداشت. اما ظاهراً آنر به خود آمده است و می‌خواهد خودی نشان دهد. مدتی پیش، آنر از گوشی Honor Play 5T Vitality Edition رونمایی کرد. حال نوبت به این است که عضو جدیدی از خانواده Honor Play 5 رونمایی شود.

 

گوشی Honor Play 5T Vitality Edition در چین معرفی شد

 

در گزارشی اختصاصی از Gsmarena، رندر گوشی جدیدی از آنر منتشر شده است. این گوشی، آنر پلی ۵ نام دارد. رندر این گوشی نیز توسط Gsmarena منتشر شده است. بیایید نگاهی به این رندر داشته باشیم.

رندر آنر پلی ۵

رندر Honor Play 5، تنها در یک رنگ منتشر شده است. این رنگ حالت گرادینت دارد. مانند روال همیشگی، از قاب پشتی آغاز می‌کنیم.

قاب پشتی تنها شامل ماژول مستطیلی دوربین اصلی و لوگوی آنر جا گرفته‌اند. در این ماژول، چهار سنسور دوربین و فلش LED به همراه لوگوی اختصاصی AI آنر وجود دارند. طبق این رندر، حسگر دوربین اصلی این گوشی، وضوح ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. ممکن است این سنسور IMX682 باشد که ساخت سونی است.

در فریم میانی، جزئیات خاصی مشخص نشده است. تنها می‌توان حدس زد که جنس این فریم، از پلاستیک باشد. درگاه کارت حافظه جانبی و سیم‌کارت نیز در سمت چپ این گوشی تعبیه شده‌اند. معلوم نیست که حسگر تشخیص اثرانگشت در کدام قسمت قرار دارد. اما اگر پنل نمایشگر این گوشی بر پایه OLED باشد، احتمالاً این حسگر در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

در نهایت، به بخش قاب جلویی می‌رسیم. در این بخش، شاهد وجود همان طراحی نسبتاً تکراری با ناچ قطره‌ای هستیم. دوربین سلفی تکی نیز درون همین ناچ تعبیه شده است.

برخی از اطلاعات درز کرده از Gsmarena، به ما احتمال استفاده از شارژر ۶۶ واتی را برای این گوشی می‌دهند.

نظرتان در مورد گوشی جدید آنر چیست؟ آیا طراحی آن مناسب است؟ م شخصاتش چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

قیمت؟🤔

S AH

طراحی کاملا ساده
+ خدا رو شکر اخطار ۱۲.۰.۰۲۷ سایت برطرف شد😍

علیک سلام👋🏻👋🏻

ali karimi

سلام، گوشی خوبی باید باشه ولی از سخت افزارش چیزی نگقت؟؟ دوم اینکه اینم مشخص نشد با سرویس گوگل هستش یا نه بازم بدون سرویسهای گوگل عرضه میشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️