حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت بازی سازی نکسون ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین در قیمت ۵۸ هزار دلار خرید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

غول بازی سازی ژاپنی نکسون (Nexon)، جدیدترین شرکتی است که به جمع خریداران بیت کوین پیوسته است. مدیرعامل این شرکت با بیان سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در ارزهای دیجیتال افزود: بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ثبات و نقدینگی طولانی مدت را به همراه خواهند داشت.

خرید ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین توسط شرکت بازی سازی نکسون

امروز شرکت بازی سازی نکسون اعلام کرد که تعداد ۱۷۰۰ بیت کوین را با ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون دلار با میانگین قیمتی ۵۸ هزار دلار خریداری کرده است. این شرکت در بیانیه ای ضمن اعلام این خبر گفت: این سرمایه گذاری کمتر از ۲ درصد از کل دارایی های این شرکت است. اوون ماهونی، رئیس و مدیر عامل شرکت نکسون، اظهار داشت:

خرید بیت کوین نشان دهنده یک استراتژی منظم برای محافظت از ارزش سهام و حفظ قدرت خرید دارایی های نقدی ما است. در شرایط اقتصادی فعلی، ما معتقدیم که بیت کوین ثبات و نقدینگی طولانی مدت را برای شرکت ما به ارمغان می آورد و ارزش پول نقد ما را برای سرمایه گذاری های آینده حفظ می کند. بیت کوین شکلی از پول نقد است که احتمالا ارزش خود را حفظ می کند، حتی اگر هنوز به طور گسترده ای  شناخته نشده باشد.

رکوردشکنی قیمت بیت کوین

به نقل از cointelegraph، سرمایه گذاری نکسون در حوزه ارزهای دیجیتال پس از چندین شرکت دیگر انجام می شود که مقادیر زیادی را در ماه های گذشته صرف خرید و نگهداری بیت کوین و سایر رمزارزهای بازار کرده بودند. شرکت میکرواستراتژی تقریبا یک سال پیش بود که مقدار ۲۱ هزار عدد بیت کوین را که معادل ۲۵۰ میلیون دلار بود خریداری کرد. پس از آن بود که شرکت ها یکی پس از دیگری اقدام به خرید بیت کوین کردند. شرکت Square با ۵۰ میلیون دلار خرید دومین شرکت بود و شاید معروف ترین آن ها نیز تسلا بود که در پایان سال ۲۰۲۰ به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون دلار سرمایه گذاری در بیت کوین انجام داد و در حال حاضر ۳۵ شرکت بیت کوین را در ترازنامه خود قرار داده اند.

اما نکته جالب توجه خرید این شرکت در قیمت ۵۸ هزار دلاری است که نشان از یک سرمایه گذاری بلندمدت را برای این شرکت دارد. شرکت نکسون در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد و خود را به عنوان تولید کننده و توسعه دهنده بازی های آنلاین معرفی کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۱ در بورس اوراق بهادار توکیو وارد شد و در حال حاضر بیش از ۵۰ بازی آنلاین در بیش از ۱۹۰ کشور معرفی کرده است.

جالب است بدانید که نکسون اولین شرکت ژاپنی نیست که اقدام به سرمایه گذاری در زمینه رمزارزها می کند و دولت ژاپن در سال ۲۰۱۶ یعنی ۵ سال پیش قوانین دارایی های دیجیتال را تصویب کرد و بیت کوین را به رسمیت شناخت. در همان سال شرکت ژاپنی SBI سرمایه گذاری در ریپل را آغاز کرد و تا به امروز با بانک مرکزی این کشور برای معرفی رمزارز ملی کشور ژاپن همکاری می کند.

نظر شما درباره ارزهای دیجیتال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

حجم پایین فروشنده ها قوی .تکنیکالی نزولی .روند نزولی .الگوی ضعیف و نزولی در تایم فریم یک ساعته و هفتگی .دوستانی که میخان ورود کنن فقط روی چهل دو هزار دلار یک پله و روی شصت و پنج هزار دلار پله دوم ورود کنن.وسط این قیمت به هیچ عنوان ورود نکنید .به نظرم بیت میتونه سی و چهار هزار دلار هم ببینه تا یکی دو ماه آینده .

Milad7

ی توضیح راجب مارکت داخلی

قیمت ارز و طلا روز به روز داره از تورم عقب میوفته
و هر روز هم تورم داره خودش رو تو بخش‌های مختلف نشون میده
پس فعلا طلا و دلار از تورم عقب هستن
پس به زودی یکی از این دو حالت باید اتفاق بیفته
یا اینکه دلار بره بالا خودش رو به تورم برسونه
یا اینکه تورم کاهش پیدا کنه که کاهش تورم هم در نتیجه‌ی تغییر زیر ساخت‌های اقتصادی صورت میگیره!
ببینید کدومشون به واقعیات اقتصادی ایران نزدیک تر هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی