حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی Oppo K9 به صورت رسمی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

اوپو در تاریخ ١۶ اردیبهشت، از سری محصولات سری Oppo K9 رونمایی در چین رونمایی خواهد کرد؛ پیش از آن، مشخصات فنی Oppo K9 رسماً منتشر شد که به این مشخصات، می‌پردازیم.

مشخصات فنی Oppo K9

در گزارش Realmicentral، گفته شده است که مشخصات فنی Oppo K9 در سایت رسمی اوپوی چین قرار گرفته‌اند؛ در ادامه نگاهی به این مشخصات خواهیم داشت. پیش‌تر از تیزرهای Oppo K9 در ترنجی گفته بودیم.

 

تیزرهای جدید اوپو K9 منتشر شدند

 

همان‌طور که از رندرهای قبلی مشخص بود، Oppo K9 در دو رنگ عرضه خواهد شد. هنوز تصویر واضحی از قاب جلویی Oppo K9 منتشر نشده است؛ اما احتمالاً حفره نمایشگر این گوشی در سمت چپ، پذیرای دوربین سلفی تکی خواهد بود. وزن و ضخامت Oppo K9 به ترتیب برابر با ١٧۲ گرم و ٧.٩ میلی‌متر هستند.

رندر Oppo K9

نمایشگر Oppo K9 قطر ۶.۴٣ اینچی با پنلی از نوع Super AMOLED دارد؛ این پنل وضوح +FHD دارد. رفرش ریت آن نیز ٩٠ هرتز و نرخ حساسیت لمسی ١٨٠ هرتز است. حسگر تشخیص اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است.

همان‌طور که گفته بودیم، اوپو K9 به تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 768G مجهز شده است؛ در کنار آن، خنک‌کننده‌ مایع گرافیتی در این گوشی به کار گرفته شده است.

 

اسنپدراگون ۷۶۸ جی به عنوان تراشه گیمینگ کوالکام رسما معرفی شد

 

مجموعه دوربین Oppo K9 از چهار سنسور تشکیل می‌شود؛ سه سنسور در قاب پشتی و یک سنسور در قاب جلویی قرار دارند. دوربین اصلی از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو استفاده می‌کند. دوربین سلفی نیز از تک سنسور ٣٢ مگاپیکسلی بهره‌مند است.

دوربین Oppo K9

باتری اوپو K9 ظرفیت ۴,٣٠٠ میلی‌آمپرساعتی دارد. به وسیله شارژر ۶۵ واتی، انرژی این باتری تأمین می‌شود.

هنوز این گوشی به صورت رسمی رونمایی نشده است و اوپو صرفاً برخی از مشخصات فنی آن را منتشر کرده است. با ما همراه باشید تا در آینده، جزئیات بیشتری از این گوشی را برایتان پوشش دهیم.

به نظرتان Oppo K9 مشخصات فنی مناسبی دارد؟ کدام بخش Oppo K9 برایتان مهم‌تر بود؟ منتظر این گوشی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوب به نظر میرسه👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️