حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزرهای جدید اوپو K9 منتشر شدند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

برند چینی اوپو دیروز وعده رونمایی از گوشی اوپو K9 را در روز ١۶ اردیبهشت و در چین داد؛ به دنبال آن، تیزرهای جدیدی از این گوشی منتشر شد که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

تیزرهای اوپو K9 در چین

پیش از این، گوشی اوپو K9 با دوربین اصلی سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی و در دو رنگ، رسماً توسط اوپو تأیید شده بود و تاریخ ۶ می یا ١۶ اردیبهشت برای رونمایی از این گوشی مقرر شده بود.

 

تاریخ معرفی و مشخصات گوشی OPPO K۹ توسط این شرکت مشخص شد

 

اکنون در تیزرهای به اشتراک گذاشته شده توسط توئیتری به نام TECH_roiter، تیزرهای تازه‌ای از اوپو K9 را مشاهده خواهیم کرد.

تراشه اسنپدراگون ٧۶٨جی، قلب تپنده Oppo K9

اسنپدراگون ٧۶٨جی

اوپو تصویری از تراشه ٧ نانومتری اسنپدراگون ٧۶٨جی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G منتشر کرده است که با اشاره به این موضوع، استفاده از این تراشه‌ میان رده اما قدرتمند در میان‌رده جدید اوپو تأیید می‌شود. همچنین عبارت Super Performance در قاب پشتی این گوشی، عملکرد قدرتمند این گوشی را یادآوری می‌کند.

شارژر ۶۵ واتی

شارژر ۶۵ واتی اوپو K9

همان‌طور که انتظار می‌رفت، اوپو شارژری با توان ۶۵ وات برای این گوشی در نظر گرفته است؛ ظرفیت باتری Oppo K9 همچنان مشخص نیست اما با توجه به این شارژر، زمان کمی برای شارژ باتری آن صرف خواهد شد. خوشبختانه شارژر Oppo K9 در جعبه آن قرار خواهد گرفت.

وزن و ضخامت

وزن و ضخامت Oppo K9

اوپو در طراحی میان‌رده جدید خود نیز عملکرد خوبی داشته و توانسته است Oppo K9 5G را با وزن ١٧٢ گرمی و ضخامت ٧.٩ میلی‌متری بسازد؛ ارگونومی مناسب این گوشی نیز به خوش دستی و تجربه کاربری بهتر کمک می‌کند.

خنک کننده مایع

خنک کننده Oppo K9 5G

خبر خوبی که در مورد Oppo K9 به صورت رسمی منتشر شده است، استفاده از خنک‌کننده‌ مایع 3D است؛ تراشه اسنپدراگون ٧۶٨جی به دلیل مصرف نسبتاً بالایی که دارد، ممکن است حرارت بالایی را تولید کند و تعبیه یک خنک‌کننده‌ مناسب می‌تواند از این مشکل تا حد زیادی جلوگیری کند.

مشخصات احتمالی

اکنون، مروری بر مشخصات احتمالی این گوشی خواهیم داشت.

نمایشگر اوپو K9 5G قطر ۶.۴٣ اینچی دارد و از نوع AMOLED با وضوح +FHD است و با توجه به این موضوع و رندرها، حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی درون نمایشگر قرار دارد.

۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در نسخه‌های مختلف این گوشی به فروش خواهد رسید. سیستم‌عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض در گوشی مذکور قرار خواهد گرفت.

سیستم دوربین این گوشی شامل ٣ دوربین اصلی و یک دوربین سلفی است؛ دوربین اصلی از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو برخوردار است و دوربین سلفی تکی در حفره نمایشگر سمت چپ تعبیه شده است و وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد. ظرفیت باتری هم احتمالاً ۴,٣٠٠ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

نظرتان در مورد Oppo K9 5G چیست؟ انتظار دارید اوپو چه قیمتی را برای محصول جدید خود در نظر بگیرد؟ کدام مشخصه این محصول برای شما جذاب‌تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم قرارداد با چین باعث میشه این برندها داخل ایران زیاد بشن یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️