حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ رسما از کیبورد Trio 500 مخصوص دستگاه های همراه رونمایی کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ هفته گذشته تیزری را در باب جدیدترین کیبورد قابل حمل خود برای دستگاه های هوشمند منتشر کرده بود. با اینکه احتمال می رفت این کیبورد جذاب که Trio 500 نام دارد، به طور رسمی در تاریخ ۸ اردیبهشت و در جریان رویداد Unpacked بعدی این شرکت معرفی شود، اما از هم اکنون، این شرکت مشخصات و تصاویر آن را در سایت خود منتشر کرده که به نوعی معرفی رسمی آن نیز محسوب می شود.

Trio 500، کیبورد قابل حمل سامسونگ مخصوص دستگاه های همراه

به نظر می رسد غول کره ای تصمیم گرفته لوازم جانبی جدید خود را چند روز قبل از رویداد آنپک، به نمایش بگذارد. کیبورد هوشمند جدید سامسونگ، Trio 500 نام داشته و به تازگی مشخصات و تصاویر آن در سایت سامسونگ قرار گرفته است؛ و گرچه قیمت آن هنوز مشخص نشده، اما می دانیم که در اوایل ماه مه به بازار عرضه می شود.

تا جایی که به قابلیت های این دستگاه جدید سامسونگ مربوط می شود، Trio 500 می تواند همزمان به چندین دستگاه متصل شده و در همان حالت، به کاربران در انجام مولتی تسکینگ حرفه ای کمک کند. همچنین می توان آن را از طریق بلوتوث به سه دستگاه مختلف متصل کرد و کاربران می توانند به سادگی هر چه تمام تر و فقط با یک کلیک، بین هر دستگاه جابجا شوند.

کیبورد Trio 500 سامسونگ

کیبورد Trio 500 سامسونگ

علاوه بر این، کیبورد جمع و جور سامسونگ دارای میانبر هایی نیز است که می تواند برای باز کردن فوری برنامه های مورد علاقه شما در هر دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. می توانید سه کلید داخلی را در صفحه کلید تعیین کنید تا سه برنامه مورد علاقه خود را در هر زمان که خواستید، به روی صفحه بیاورید.

کیبورد هوشمند Trio 500، با تلفن های هوشمند و تبلت های گلکسی سامسونگ، در حالت DeX کار می کند و به کاربران امکان یادداشت برداری و ارسال ایمیل را می دهد. به طور طبیعی، می توانید این کیبورد را به صورت بلوتوث با یک لپ تاپ نیز جفت کنید. ابعاد آن نیز، اگرچه کوچک و باریک است، اما سامسونگ می گوید اندازه کلید ها تقریباً مشابه یک صفحه کلید معمولی است و شما مشکلی از بابت آن نخواهید داشت.

کیبورد جدید سامسونگ از ماه آینده میلادی و در رنگ های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. راجع به قیمت آن، هنوز جزئیاتی ارائه نشده است.

تاریخ برگزاری مراسم بعدی آنپکد سامسونگ مشخص شد: قوی ترین گلکسی سامسونگ در راه است

در نهایت، نظر شما راجع به کیبورد Trio 500 سامسونگ و طراحی و ابعاد آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من باشم کیبورد کامپیوتر رو به گوشی وصل میکنم هزینه اضافی نمیدم.😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی