حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A01 سامسونگ به همراه OneUI Core 3.1 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

سامسونگ تا به حال، بهترین پشتیبانی نرم‌افزاری را بین برندهای مطرح اندرویدی داشته است؛ به تازگی خبر رسیده است که آپدیت اندروید ١١ گلکسی A01، پایین‌رده سال گذشته این برند، رسماً منتشر شده است.

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A01 به همراه رابط‌کاربری OneUI Core 3.1 عرضه شده است

سال گذشته، سامسونگ از یک پایین‌رده اقتصادی با نام Galaxy A01 رونمایی کرد؛ از جمله مشخصات برجسته این گوشی، می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۴٣٩ و دوربین اصلی دوگانه‌ ٢+١٣ مگاپیکسلی و طراحی نسبتاً به‌روز اشاره کرد.

 

سامسونگ گلگسی ای ۰۱ (Galaxy A01)‌ رسما معرفی شد

 

اخیراً، سامسونگ بسیاری از دستگاه‌های خود را به نسخه یازدهم سیستم‌عامل اندروید به‌روز کرده است و کم‌تر دستگاه جدیدی پیدا می‌شود که این به‌روزرسانی را دریافت نکرده باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده از PiunikaWeb، سامسونگ انتشار به‌روزرسانی آپدیت اندروید ١١ گلکسی A01 به همراه رابط‌کاربری OneUI Core 3.1 را آغاز کرده است.

نسخه فریمور ارائه شده در آپدیت جدید این گوشی، “A015FXXU4BUD8” می‌باشد. همچنین این‌ به‌روزرسانی همراه با آخرین پچ امنیتی، یعنی پچ امنیتی ماه آوریل در دسترس کاربران قرار گرفته است. در حال حاضر، تنها کاربران روسی گلکسی A01 این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند؛ اما انتظار می‌رود انتشار جهانی این به‌روزرسانی برای کاربران این گوشی در مناطق دیگر، تا دو ماه دیگر آغاز شود.

به دلیل سبک‌تر بودن رابط‌کاربری OneUI Core 3.1 برای گوشی‌هایی که قدرت سخت‌افزاری ضعیف‌تری دارند، ممکن است شاهد وجود برخی قابلیت‌ها در به‌روزرسانی اندروید ١١ گلکسی A01 نباشیم.

شما می‌توانید از طریق این لینک، به‌روزرسانی اندروید ١١ گلکسی A01 را به صورت OTA دریافت کنید و از طریق دستگاه ویندوزی خود، آن را روی دستگاه اعمال کنید؛ البته پیشنهاد می‌شود تا زمان ارائه رسمی این به‌روزرسانی در منطقه خاورمیانه صبر کنید تا در صورت ایجاد مشکل، بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

نظرتان در مورد گلکسی A01 چیست؟ آیا تجربه کارکرد با این گوشی را دارید؟ از رابط‌کاربری OneUI Core 3.1 سامسونگ استفاده کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

😐😐 صفر یک هم گرف ما تو ده موندیم

باورم نمیشه به A01 هم آپدیت بده😳😳

iTroll 2nd Gen

البته زیاد تعجب نداشت 🙂
ردمی ۸ آ هم یک آپدیت اندروید گرفته
اما اگه به اندروید ۱۲ هم آپدیت کنه اونموقع میشه به سامسونگ آفرین گفت 🙂

M.Y

والا Y9 2019 از a01 core قوی تره…
بعد ما نهیم اونا 11
عجب…
هر چی هم ایمیل و فلان و بهمان میزنیم به هواوی میگه که آخرین نسخه برای گوشی شما همین 9.1

iTroll 2nd Gen

این آ۰۱ هست نه آ۰۱ کور 😒

M.Y

راست میگی ها 😅

Milad7

انصافا روال آپدیت دهی سامسونگ خیلی بهتر شده 🙂

mobini

دوستان بهترین گوشیه گیمه با توجه به قیمتش..اگر کسی مشگل پریدن از بازیها رو در اندروید ۱۱ داره یا مشگل دیگه ای در اندروید ۱۱ داره بیاد تلگرامم تا بهش بگم چکارا کنه که با مشگلاتی که داره خداحافظی کنه..فقط تلگرام در خدمت.
Mobini_karami

A01 core

سلام برای A01 core اپدیت اندروید 11 میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️