حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری Zenfone 8 ایسوس مشخص شد: ٢٢ اردیبهشت ١۴٠٠

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ایسوس

ایسوس هر ساله از پرچمداران خود با ویژگی‌های نوآورانه رونمایی می‌کند؛ امسال، نوبت به رونمایی از سری Zenfone 8 ایسوس می‌رسد تا به عنوان نماینده ایسوس با رقبا مقابله کند.

تاریخ رونمایی و جزئیات سری Zenfone 8 ایسوس

در گزارشی از XDA Developers، ایسوس با ارسال دعوت‌نامه‌ای رسمی به برخی از خبرنگاران حوزه تکنولوژی، تاریخ رونمایی از سری Zenfone 8 برای ١٢ می یا همان ٢٢ اردیبهشت تأیید کرد؛ همچنین این سری در تاریخ ٢٣ اردیبهشت در بازار چین نیز رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی سری Zenfone 8

در دعوت‌نامه رونمایی از این سری، عبارت Big On Performance و Compact in Size دیده می‌شود. در کنار این دعوت‌نامه، یک گلس محافظ نیز دیده می‌شود که متعلق به یکی از گوشی‌های این سری است. هیچ سوراخی در این گلس دیده نمی‌شود و این موضوع، احتمالاً به عدم وجود زائده و وجود دوربین چرخشی مانند نسل قبلی این گوشی‌ها اشاره دارد.

گلس محافظ Zenfone 8 Mini

عبارت Compact نیز روی این گلس دیده می‌شود که به وجود حداقل یک گوشی کامپکت در این خانواده اشاره دارد؛ گوشی کامپکتی که احتمالاً زنفون ٨ مینی نام دارد و پیش از این در مورد نتیجه گیک بنچ آن، صحبت کرده بودیم.

 

زنفون ٨ مینی با اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۶ گیگابایت رم در گیک‌ بنچ دیده شد

 

احتمالاً نمایشگر زنفون ٨ مینی دارای قطر ۵.٩٢ اینچی دارد و از نوع AMOLED با وضوح +FHD باشد؛ پشتیبانی از رفرش ریت ١٢٠ هرتزی در این نمایشگر وجود خواهد داشت. تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ نیز در این گوشی به کار گرفته خواهد شد.

هنوز مشخص نیست این خانواده دقیقاً چند عضو دارد؛ اما ظاهرا این سری، از ٣ عضو با نام‌های زنفون ٨ مینی، زنفون ٨ و زنفون ٨ پرو تشکیل می‌شود. باید منتظر ماند و دید تا زمان رونمایی از سری Zenfone 8 ایسوس، این برند چه جزئیات و تیزرهایی را منتشر می‌کند.

نظرتان در مورد سری Zenfone 8 چیست؟ گوشی کامپکت ایسوس یعنی زنفون ٨ مینی را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید ایسوس می‌تواند حرفی برای گفتن در میان پرچمدارهای رقیب داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

گوشی های ایسوس هم دیگه داخل بازار ایران گیر نمیان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️