حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرتگ اوپو با پشتیبانی از UWB و شارژ USB-C لو رفت

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اپل در اواسط هفته جاری و در رویداد Spring Loaded خود، از ردیاب هوشمند AirTag که مدت ها شایعه آن مطرح بود، رونمایی کرد. این دستگاه در واقع رقیب اسمارت تگ سامسونگ است با این تفاوت که برای استفاده از آن به یک آیفون یا آیپد نیاز دارید. در حالی که برای دستگاه های اپل، ردیاب در خوری معرفی شده، گزینه های این مورد در بخش اندروید فقط محدود به شرکت سامسونگ است. حال، به نظر می رسد کمپانی اوپو نیز در حال توسعه ایرتگ خود می باشد.

ایرتگ اوپو

به گزارش pocketnow، افشاکننده معروف، Digital Chat Station، در حساب کاربری خود در Weibo، تصاویری را منتشر کرده که ادعا می کند نسخه پیش تولید ایرتگ هوشمند اوپو است. این دستگاه، کوچک به نظر می رسد و رنگ آن نیز مانند نسخه اپل، سفید است. علاوه بر این، روی بدنه این تگ و در زیر لوگوی اوپو، عبارت “Ultra Wide Band” حک شده که نشان دهنده پشتیبانی دستگاه از این فناوری می باشد.

ایرتگ اوپو

ایرتگ اوپو

علاوه بر این، به نظر می رسد این ایرتگ با پشتیبانی از پورت USB Type-C در پایین خود، نسبت به رقبا سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشد؛ چراکه این مورد در تگ دیگر رقیبان مانند AirTag اپل و گلکسی SmartTag سامسونگ وجود ندارد. بنابراین، تگ هوشمند اوپو می تواند با باتری قابل شارژ همراه باشد.

فناوری UWB یا Ultra Wideband چیست؟

با اینکه رقبا قول عمر باتری ۱ ساله را برای ردیاب های خود می دهند، اما شما نمی توانید آن ها را شارژ کنید. به نظر می رسد این تصمیم اوپو منطقی تر باشد؛ زیرا یک دستگاه با قابلیت شارژ مجدد، همیشه گزینه در دسترس تر و راحت تری است. از طرف دیگر، باید ببینیم آیا ایرتگ اوپو دارای هر نوع درجه بندی IP برای محافظت آن در برابر گرد و غبار و آب می باشد یا خیر.

UWB و شارژ USB-C

ویژگی UWB(باند فوق گسترده)، به کاربران این امکان را می دهد تا مکان برچسب ها را ردیابی کرده و در این زمینه گزینه بسیار بهتری نسبت به نسخه هایی باشد که فقط با بلوتوث کار می کنند. در مورد طراحی نیز، به نظر می رسد تگ اوپو تا حدی زیادی به ایرتگ شباهت داشته باشد تا گلکسی اسمارت تگ که در بالای خود سوراخی برای عبور بند، تعبیه شده است.

انتظار می رود ایرتگ اوپو به همراه گوشی OPPO K۹ رسما در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ معرفی شده و مدتی بعد نیز روانه بازار شود.

گلکسی اسمارت تگ سامسونگ برای ردیابی تقریبا همه چیز، رسما معرفی شد

نظر شما راجع به تگ ردیاب اوپو و طراحی آن چیست؟ با توجه به دو تکنولوژی برتر آن نسبت به رقبای اپل و سامسونگ و با احتساب قیمت رقابتی تر، می توانیم انتظار استقبال فوق العاده ای از آن داشته باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی