حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گوشی های نوکیا را نصب نکنید!

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | نوکیا

نوکیا از مدتی قبل، عرضه آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی‌هایش را آغاز کرده است؛ اکنون مشکل نرم‌ افزاری نوکیا در برخی از گوشی‌های این برند، پس از نصب آپدیت، گزارش شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا ٢.٣، ٣.٢ و ۴.٢ مشکلاتی دارد

نوکیا با عرضه به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید ١١ توانست به یکی از بهترین‌ برندها در بخش پشتیبانی نرم‌افزاری بدل شود و رضایت بسیاری از کاربران را به‌دست بیاورد.
مدتی پیش بود که خبر از آپدیت شدن سه گوشی نوکیا ٣.٢، نوکیا ٢.٣ و نوکیا ۴.٢ به سیستم‌عامل اندروید ١١ دادیم. اکنون برخی کاربران خبر از مشکل نرم‌ افزاری نوکیا در ارائه به‌روزرسانی‌هایش می‌دهند.

آپدیت اندروید ١١ گوشی‌های نوکیا

به گزارش Piunikaweb، به نظر می‌رسد که گوشی‌های نام برده شده، با مشکلات حافظه دست و پنجه نرم می‌کنند. برخی کاربران می‌گویند دستگاه‌شان پس از نصب این به‌روزرسانی، دچار مشکل ذخیره‌سازی در حافظه داخلی مواجه شده‌اند و به همین دلیل، دیگر نمی‌توانند از گوشی خود استفاده کنند. احتمالاً برای درست شدن این مشکل، باید گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید یا به اصطلاح، ریست فکتوری کنید. البته که پس از نصب به‌روزرسانی‌های مهم از جمله نصب سیستم‌عامل، این عمل برای کارکرد بهتر گوشی پیشنهاد می‌شود.
به هر صورت، نوکیا می‌بایست پیش از ارائه به‌روزرسانی‌های جدید خود، آن‌‌ها را رفع باگ کند و پس از اطمینان حاصل کردن از بدون مشکل بودن آپدیت، آن را در دسترس کاربران قرار دهد؛ اتفاقی که برای دستگاه‌های مورد اشاره رخ نداده و به نظر می‌رسد توسعه دهندگان نوکیا برای عرضه این به‌روزرسانی کمی عجله داشته‌اند و نتوانسته‌اند مشکلات آن را حل کنند.
اگر صاحب یکی از گوشی‌های نوکیا ٢.٣، نوکیا ٣.٢ یا نوکیا ۴.٢ هستید، به شدت تأکید می‌کنیم که هرگز هیچ به‌روزرسانی جدیدی را در گوشی خود نصب نکنید؛ زیرا ممکن است مجبور به خداحافظی با گوشی خود شوید! بهتر است منتظر باشیم تا نوکیا به‌روزرسانی‌های نهایی خود را بهینه‌سازی کند و سپس اقدام به اعمال آن در گوشی نوکیای خود کنیم.

نوکیا ۴.٢

نظرتان در مورد آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا چیست؟ آیا قبلاً با نصب به‌روزرسانی جدید در دستگاه خود، با مشکل مواجه شده‌اید؟ اگر این یکی از این دستگاه‌ها را دارید، آن را آپدیت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

خیلی ها نوکیا میگیرن برای اندروید خام و آپدیت گرفتن
اونوقت…

ممد بمولا

اندروید وان هیچوقت رابط کاربری نشد :/

اندروید وان با این حجم سبُکش چرا باید همچین مشکلی براش پیش بیاد؟؟🤔🤔

همون اتفاقی که واسه Mi A3 شیا افتاد…..

Milad7

اچ ام دی بالاخره نوکیا را به ته دره میبره!

elias

سلام، من نوکیا 3.2 دارم، اپدیت اندروید 11 گرفتم. بیچاره شدم. حتی عکی وفیلم هم نمی تونم بگیرم. به جز ریست، کار دیگه ای نمیشه کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️