حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا ۴.۲ رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اندروید ۱۱، نوکیا

نوکیا هم مانند دیگر برندهای اندرویدی در حال حاضر آپدیت اندروید ۱۱ را برای دستگاه های مختلف خود ارایه می کند. خبر خوش برای دارندگان نوکیا ۴.۲ این که امروز این شرکت آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا ۴.۲ را به صورت جهانی عرضه کرده است و دیگر کاربران گوشی های نوکیا نیز به زودی آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا ۴.۲

دو سال پیش و در MWC 2019 بود که نوکیا ۴.۲ با دوربین دوگانه و نمایشگر با ناچ قطره طور رسما معرفی شد. این دستگاه امروز جدیدترین نسخه سیستم عامل را دریافت می کند.

نوکیا پس از انتشار به روزرسانی اندروید ۱۱ برای چندین گوشی بالارده خود، شروع به ارائه آپدیت اندروید ۱۱ به گوشی های میان رده خود کرده است. گوشی های میان رده ای که تقریبا ۲ سال از تاریخ معرفی شان می گذرد اما نوکیا نشان داد که همچنان آن ها رها نکرده است.

نوکیا ۴.۲

نوکیا ۴.۲

آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا ۴.۲  دارای حجمی برابر با ۱.۵ گیگابایت است. جدای از طراحی رابط کاربر به روز شده، به روزرسانی عملکرد نوکیا ۴.۲ را نیز بهبود می بخشد. به روزرسانی اندروید ۱۱ یک بخش مکالمه اختصاصی را در قسمت اعلان ها، یک ابزارک پخش کننده رسانه در پنل تنظیمات سریع، حباب های چت، مجوزهای یک بار تنظیم، تنظیم مجدد خودکار مجوزها و کنترل آسان تر دستگاه های هوشمند را به این گوشی میان رده وارد می کند.

چشم گیرترین پیشرفت در منوی تنظیمات است که در آن آیکون ها دوباره طراحی شده اند و همچنین متوجه خواهید شد که پس زمینه تم تیره واقعاً سیاه است. نوکیا در این آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا ۴.۲ وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی ماه مارس را نیز ارایه می کند.

به نقل از nokiamob، ویژگی های دیگر این آپدیت شامل بهبود صفحه قفل پویا، ویجت های صفحه قفل بیشتر و گزینه های AoD ، پس زمینه های ویدئویی برای تماس ها، بهبود وضعیت دیجیتال و کنترل والدین، ​​حرکت دو ضربه ای برای خاموش کردن صفحه نمایش، بهبود عملکرد فوکوس خودکار دوربین و برنامه های داخلی گوشی بهبود یافته است.

 

نوکیا ۴.۲ با دوربین دوگانه و نمایشگر با ناچ قطره طور رسما معرفی شد

 

به احتمال زیاد نوکیا آپدیت نوکیا ۴.۲ را به صورت منطقه ای انجام خواهد داد و طبق پیش بینی تا یک ماه آینده در تمام مناطق دردسترس خواهد بود. اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکرده اید، می توانید با رفتن به تنظیمات گوشی و سپس به روزرسانی نرم افزاری و سپس ضربه زدن روی دانلود، آپدیت اندروید ۱۱ را به صورت دستی دریافت و نصب کنید.

 

شما نوکیا ۴.۲ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی