حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ گلکسی تب اکتیو ٣ سامسونگ با One UI 3.1 ارائه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

گلکسی تب اکتیو ٣، یکی از تبلت‌های مقاوم سازی شده سامسونگ است که سال گذشته معرفی شد؛ اکنون زمان انتشار آپدیت اندروید ١١ گلکسی تب اکتیو ٣ سامسونگ فرا رسیده است.

آپدیت اندروید ١١ گلکسی تب اکتیو ٣ سامسونگ به همراه رابط‌ کاربری اختصاصی OneUI 3.1

گلکسی تب اکتیو ٣، تبلت مقاوم سامسونگ، مهر ماه سال گذشته با بدنه مقاوم و تراشه اگزینوس ٩٨١٠ رونمایی و عرضه شد؛ پیش از این در ترنجی، این تبلت را معرفی کرده بودیم.

تبلت مقاوم سامسونگ Galaxy Tab Active 3 با Exynos 9810 و باتری قابل تعویض رسما معری شد

به نقل از Sammobile، هم اکنون از برخی کاربران سوئیسی گلکسی تب اکتیو ٣، خبر دریافت رابط کاربری OneUI 3.1 بر پایه اندروید ١١ می‌رسد که به نظر می‌رسد سامسونگ قصد داشته عرضه این به‌روزرسانی را از اروپا کلید بزند. همچنین پچ امنیتی ارائه شده در آپدیت اندروید ١١ گلکسی تب اکتیو ٣، برای ماه مارس ٢٠٢١ است که نسبتاً به‌روز است. نسخه Firmware این تبلت با انجام این به‌روزرسانی، به نسخه “T575XXU3BUD5” تغییر خواهد یافت. اگر این دستگاه را دارید، ترجیحاً هر روز از قسمت به‌روزرسانی دستگاه، دریافت اندروید ١١ را چک کنید تا ببینید این به‌روزرسانی OTA برایتان ارسال شده است یا خیر.

همچنین اگر می‌خواهید این به‌روزرسانی را سریع‌تر دریافت کنید، می‌توانید با مراجعه به سایت فریمو‌ر‌های این محصول، آپدیت اندروید ١١ آن را به وسیله یک دستگاه ویندوزی، دانلود و نصب کنید؛ توجه کنید که فقط در صورت اطلاع داشتن از نحوه این کار، آن را انجام دهید. (فقط نسخه SM-T575)

از تغییرات این به‌روزرسانی، می‌توان تغییر کلی در ظاهر رابط‌کاربری، بهبود عملکرد، برخی امکانات جدید پاسخ پیام‌ها، صفحه نمایش همیشه روشن بهبود یافته با امکانات جدید و بسیاری دیگر از تغییرات را نام برد.

گلکسی تب اکتیو ٣

به نظرتان عملکرد سامسونگ در پشتیبانی از محصولاتش چگونه است؟ آیا این برند توانسته است با ارائه به موقع به‌روزرسانی‌های محصولاتش، نظر شما را جلب کند؟ به پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از ١٠ نمره، چه نمره‌ای می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تبلتی مخصوص مشاغل سخت!

Milad7

فعالان بازار رمز ارزها هشیار باشند؛ توقف ناگهانی معاملات در صرافی بزرگ ترکیه‌ای Thodex

🔹توقف ناگهانی و بدون هشدار معاملات صرافی تودکس (Thodex) که یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال ترکیه با سرمایه‌هایی با ارزش تقریبی ۲ تا ۱۰ میلیارد دلار است، ۳۹۰ هزار کاربر این صرافی و پلیس این کشور را نگران کرده است.

🔹ظاهرا مدیرعامل این هم صرافی عصر روز گذشته بعد از خروج از کشور تمام حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی را پاک کرده است. پلیس ترکیه در حال آماده سازی مقدمات قانونی و پیگیری این اتفاق و بررسی احتمال وقوع یک کلاهبرداری بزرگ از سوی این صرافی است.

کاربرانی که از صرافی‌های ایرانی برای معامله ارز دیجیتال استفاده می‌کنند مراقب باشند که تجربه سکه ثامن و تودکس برای آنها تکرار نشود⚠️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️