حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مچ بند Fitbit Luxe لو رفت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی

فیت بیت از آن دسته برندهای محبوب در بازار گجت‌های پوشیدنی است؛ به تازگی عکس‌های جدید مچ بند Fitbit Luxe لو رفته است.

اطلاعات و عکس‌های لو رفته از مچ‌بند رونمایی نشده Fitbit Luxe

فیت‌ بیت در ماه گذشته، از مچ‌بند هوشمند Fitbit Ace 3 را با قیمتی حدود ٨٠ دلار برای کودکان رونمایی کرد؛ مشخصات این محصول را در لینک زیر مطالعه کنید:

دستبند هوشمند Fitbit Ace 3 برای کودکان رسما معرفی شد

در خبر منتشر شده از Gsmarena، تصاویر و مشخصات جدیدی از مچ‌ بند رونمایی نشده Fitbit Luxe درز کرده است.

رندرهای Fitbit Luxe

رندرهای Fitbit Luxe

آن‌طور که از رندرهای منتشر شده از مچ بند Fitbit Luxe پیداست، این مچ‌ بند در سه رنگ‌بندی متفاوت عرضه خواهد شد. بدنه این مچ بند از نوع استیل ضد زنگ و جنس بند آن سیلیکونی می‌باشد. شیشه نمایشگر این مچ بند 2.5D خواهد بود و پنل نمایشگر لمسی آن از نوع OLED است. دیگر مشخصات موجود در رندرهای مچ بند Fitbit Luxe، به پشتیبانی از پایش کیفیت خواب، تشخیص میزان ضربان قلب و حالت‌های ورزشی و تنفسی مختلف اشاره کرد. همچنین این مچ بند استانداردهای ضدآبی را کسب کرده و توانایی تشخیص استرس را نیز دارد. احتمالاً خبری از GPS داخلی در این مچ‌بند نخواهد بود و شما باید برای رصد کردن مکان‌های فعالیت ورزشی خود، به یک دستگاه ثانویه مانند گوشی خود متصل شوید و اهداف ورزشی شخصی سازی شده خود را دنبال کنید.

هنوز مشخص نیست که زمان رسمی رونمایی و عرضه این مچ بند چه زمانی است یا قیمت دقیق آن چقدر است؛ اما انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، فیت بیت نسبت به اعلام رسمی تاریخ معرفی و قیمت مچ بند Fitbit Luxe اقدام کند.

نظر شما در مورد مچ بندهای فیت بیت چیست؟ در مورد Fitbit Luxe چه فکری دارید؟ کدام یک از ویژگی‌های این مچ بند برای شما جذاب‌تر است و کارایی بیشتری در زندگی روزمره‌تان دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️