حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 می ١١ پرو ارائه شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

شیائومی با برنامه‌ریزی‌هایش، در حال پیش بردن عرضه به‌روزرسانی رابط‌ کاربری MIUI 12.5 برای گوشی‌هایش است؛ طبق آخرین اخبار، به نظر می‌رسد آپدیت MIUI 12.5 می ١١ پرو در چین، از راه رسیده است.

آپدیت MIUI 12.5 می ١١ پرو به صورت پایدار عرضه شده است

می ١١ پرو یکی دیگر از گوشی‌هایی بود که در مراسم ٢٩ مارس شیائومی رونمایی شد و با استقبال خوبی در کنار می ١١ اولترا رو‌به‌رو شد. دیروز در ترنجی خواندیم که آپدیت MIUI 12.5 می ١١ اولترا منتشر شده است؛ اکنون کاربران چینی می ١١ پرو، خبر از دریافت به‌روزرسانی رابط‌کاربری MIUI 12.5 می‌دهند. این به‌روزرسانی برای اولین بار در سری Mi 11، برای اولین گوشی این خانواده، یعنی Mi 11 عرضه شده بود.

می ۱۱ پرو شیائومی با بزرگ ترین سنسور دوربین موبایل رسما معرفی شد

می ١١ پرو به همان‌طور که از اسمش مشخص است، به عنوان نسخه پیشرفته‌تری از می ١١ رونمایی شده است؛ این گوشی در زمان معرفی‌اش قیمت پایه ۴,٩٩٩ یوان چین (معادل ٧۶٣ دلار آمریکا) رونمایی شده بود. آپدیت MIUI 12.5 می ١١ پرو بر اساس گزارش Gizmochina، به‌روزرسانی MIUI 12.5 می ١١ پرو قبلاً به صورت بتا برای این گوشی در دسترس قرار گرفته بود و پس از مدتی، شیائومی نسخه پایدار جدیدترین نسخه رابط کاربری خود را برای آن عرضه کرد؛ این به‌روزرسانی شامل آخرین پچ امنیتی موجود نیز می‌شود. فریمور می ١١ پرو به دلیل یکی بودن اسم رمز آن با می ١١ اولترا، به نسخه “V12.5.2.0.RKACNXM” تبدیل می‌شود و حجم آن در حدود ۴٠٠ مگابایت می‌باشد.

به گفته برخی کاربران، نصب رابط‌کاربری MIUI 12.5 روی می ١١ پرو و می ١١ اولترا، بهبودهای زیادی در زمینه مدیریت دما، انرژی و عملکرد کلی به ارمغان می‌آورد و می‌توان تجربه کاربری بهتری در این نسخه از رابط‌کاربری MIUI به دست آورد و برخی مشکلات که قبلاً وجود داشتند، رفع شده‌اند.

نظرتان در مورد به‌روزرسانی MIUI 12.5 می ١١ پرو چیست؟ آیا شیائومی پشتیبانی خوبی از محصولاتش دارد؟ شما عملکرد کدام برند را در ارائه به‌روزرسانی‌هایش می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایول بسیار عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️