حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 می ١١ اولترا رسماً ارائه شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

شیائومی در اواخر ماه مارس از گل سرسبد سری Mi 11 یعنی Mi 11 Ultra رونمایی کرد؛ به تازگی آپدیت MIUI 12.5 می ١١ اولترا به صورت پایدار در چین منتشر شده است.

آپدیت MIUI 12.5 می ١١ اولترا به صورت استیبل در چین عرضه شد

می ١١ اولترا در مراسم بزرگ شیائومی به عنوان یک رقیب جدی برای پرچمداران بازار جهانی با تراشه‌ اسنپدراگون ٨٨٨، دوربین اصلی سه‌گانه ۵٠ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ١٢٠ برابری و نمایشگر ۶.٨١ اینچی AMOLED معرفی شد.

شیائومی می ۱۱ اولترا با دوربین سه گانه قدرتمند رسما معرفی شد

اما برخلاف تصورات، این گوشی به صورت پیش‌فرض، از رابط‌کاربری MIUI 12.5 استفاده نمی‌کند و شیائومی قول عرضه این به‌روزرسانی را به صورت جداگانه و در آینده‌ای نزدیک داده بود؛ حالا در گزارشی از یک توییتر به نام Ankit و به نقل از Digital Chat Station، شیائومی در حال انتشار به‌روزرسانی MIUI 12.5 برای می ١١ اولترا در چین است. پیش از این این آپدیت به صورت بتا برای می ١١ پرو و می ١١ اولترا عرضه شده بود؛ پیش از این اعلام شده بود که انتشار این به‌روزرسانی، از اواخر آوریل آغاز خواهد شد اما گویا شیائومی کمی برنامه‌های خود را جلو انداخته است.

آپدیت MIUI 12.5 می ١١ اولترا

به‌روزرسانی پایدار رابط‌کاربری MIUI 12.5 برای Mi 11 Ultra

به نظر می‌رسد حجم دانلود این به‌روزرسانی استیبل، تنها حدود ۴٠٠ مگابایت است و با نسخه فریمور “V12.5.2.0RKACNXM” در دسترس قرار گرفته است؛ هم اکنون بسیاری از کاربران می ١١ اولترا در چین خبر از دریافت این به‌روزرسانی داده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که شیائومی چه زمانی قصد دارد آپدیت MIUI 12.5 می ١١ اولترا را به صورت جهانی منتشر کند.
از جمله تغییرات کلیدی رابط‌کاربری MIUI 12.5، می‌توان به اضافه شدن پس‌زمینه‌های پویا، تغییر صدای اعلان‌ها و طبیعی‌تر شدن آن‌ها، بهبود عملکرد کلی و اضافه شدن برخی قابلیت‌های جدید اشاره کرد.

می ١١ اولترا

نظرتان در مورد رابط‌کاربری MIUI 12.5 چیست؟ می ١١ اولترا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ فکر می‌کنید برخی از مشکلات عملکرد موجود در می ١١ اولترا با این به‌روزرسانی رفع شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اطلاع دارید که اندروید ۱۱ برای نوت ۸ منتشر میشه یا نه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️