حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme 8 Pro 5G در گیک‌ بنچ دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

می‌دانیم که ریلمی قرار است گوشی ریلمی 8 5G را رونمایی کند؛ اکنون گوشی Realme 8 Pro 5G در گیک‌ بنچ دیده شده است و به زودی شاهد رونمایی این گوشی خواهیم بود.

ریلمی ٨ پرو

ریلمی ٨ پرو ماه پیش در کشورهایی مانند هند رونمایی و عرضه شد‌؛ مشخصاتی همچون تراشه اسنپدراگون ٧٢٠جی، اندروید ١١ پایه، دوربین اصلی چهارگانه‌ ١٠٨ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED، مشخصات برجسته ریلمی ٨ پرو هستند.

ریلمی ۸ و ریلمی ۸ پرو رسما معرفی شدند

به نظر می‌رسد ریلمی به جز این‌که می‌خواهد یک نسخه ۵G از ریلمی ٨ را رونمایی و عرضه کند، برنامه مشابهی را برای نسخه پروی آن اجرا کند. به نقل از Mysmartprice، صفحه گیک‌بنچ یک گوشی جدید از ریلمی با مدل نامبر RMX3161 دیده شده است.

گیک بنچ Realme 8 Pro 5G

ریلمی ٨ پرو فایوجی در گیک‌‌بنچ ۵.١.٠

تستی که انجام شده است، روی نسخه ۵.١.٠ پلتفرم گیک‌بنچ صورت گرفته و نتیجه آن همین امروز ثبت شده است. امتیاز ۶۵٧ برای بخش تک هسته‌ای و ١٩۴٠ برای بخش چند هسته‌ای، نشان از عملکرد مناسب این گوشی دارد. RMX3161 که انتظار می‌رود همان گوشی Realme 8 Pro 5G باشد، درست مانند برادر کوچک‌ترش، از ٨ گیگابایت حافظه رم در کنار سیستم‌عامل اندروید ١١ پایه، برخوردار است. همچنین طبق کد سورس‌های بررسی شده، تراشه به کار رفته در Realme 8 Pro 5G، تراشه ٨ نانومتری اسنپدراگون ٧۵٠جی خواهد بود.

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

بنابراین، استفاده از تراشه‌ اسنپدراگون ٧۵٠جی می‌تواند نویدی باشد بر پشتیبانی RMX3161 از اینترنت 5G!

ریلمی همچنان وجود Realme 8 Pro 5G را رسماً تأیید نکرده است، و فعلاً ریلمی ٨ ۵جی قرار است تنها عضو 5G خانواده Realme 8 باشد؛ اما ممکن است ریلمی در هفته‌های آینده، شروع به انتشار پوسترهای رسمی و تیزرهای Realme 8 Pro 5G کند و جزئیات بیشتری را از گوشی مورد انتظارش به اشتراک بگذارد.

 

نظرتان در مورد این نتیجه چیست؟ آیا ریلمی از تراشه مناسبی استفاده کرده است؟ فکر می‌کنید ریلمی ٨ پرو ۵جی چگونه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

قیمت برای این موبایل خیلی مولفه مهمیه
کاش زیر 250 باشه

Milad7

قیمتش مناسب باشه گوشی خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️