حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جامپ در کنسول گوگل پلی دیده شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ قبلاً هم گوشی‌های زیادی را با نام متفاوت در کشورهای مختلف عرضه کرده بود؛ به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد Galaxy A32 5G را نیز با نام جدید گلکسی جامپ عرضه کند!

سامسونگ گلکسی A32 5G

مشخصات Galaxy A32 5G

در دی ماه سال گذشته، سامسونگ از گوشی جدیدش در سری Galaxy A، یعنی Galaxy A32 5G رونمایی کرد؛ قبلاً مشخصات و قیمت این گوشی را در ترنجی پوشش داده بودیم و می‌توانید از طریق لینک زیر، پست مربوط به آن را بخوانید:

سامسونگ گلکسی A32 5G با قیمت ۲۸۰ یورو و طراحی جذاب معرفی شد

حال طبق گفته Mysmartprice، صفحه گلکسی جامپ در کنسول گوگل پلی لیست شده است که در ادامه آن را کنکاش خواهیم کرد.

گلکسی A32 5G با نامی دیگر می‌آید

لیست کنسول گوگل‌پلی گلکسی جامپ

طبق لیست مدل نامبرهای کنسول گوگل پلی، گلکسی جامپ نامی دیگر با عنوان Galaxy A32 5G و مدل نامبر SM-A326K رونمایی خواهد شد؛ قرارگیری در این لیست به معنی عرضه جهانی این گوشی می‌باشد. بدیهی است که گلکسی جامپ هم مانند گلکسی A32 5G، با پشتیبانی از اینترنت ۵G عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی جامپ

مشخصات گلکسی جامپ

مشخصات و رندر منتشر شده از گوشی گلکسی Jump با گلکسی A32 5G کاملاً مطابقت دارد اما مشخص نیست سامسونگ به چه دلیلی این گوشی را می‌خواهد عرضه کند اما چیزی که واضح است، این است که گوشی کاملاً جدیدی از سوی سامسونگ رونمایی نخواهد شد و گلکسی جامپ تنها یک نسخه موازی است؛ مانند گوشی گلکسی M42 که به زودی به عنوان گلکسی A42 با نامی دیگر، معرفی خواهد شد. این سیاست در دیگر برندها، از جمله هوآوی، شیائومی و برندهای BBK نیز رواج دارد.

سامسونگ همچنان تیزر رسمی از گلکسی Jump منتشر نکرده است و این گوشی تنها در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. به نظرتان سامسونگ با چه هدفی و در کدام مناطق جهان این گوشی را عرضه خواهد کرد؟ نظرتان در مورد خود گلکسی A32 5G چیست؟ آیا آن را به دیگران پیشنهاد می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه اسم سمی 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️