حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی M42 مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ با عرضه گوشی‌های سری M خود در هند توانست مشتریان نسبتاً زیادی را به سمت گوشی‌های میان‌رده خود بکشاند و به محبوبیت خوبی در این سری دست پیدا کند؛ در جدیدترین تیزر منتشر شده از سامسونگ، تاریخ معرفی گلکسی M42 5G مشخص شد.

آیا گلکسی M42 یک گوشی از پیش رونمایی شده با نامی متفاوت است؟

تیزرهای گلکسی M42 5G

تیزرهای رسمی گلکسی M42 5G

به گزارش 91Mobiles، در پوسترهای رسمی منتشر شده از گلکسی ام ۴٢ در حساب‌های رسمی سامسونگ هند، می‌توان رندر رسمی این گوشی را دید که بی شک طراحی و رنگ‌بندی‌ آن با گلکسی ای ۴٢ یکی است؛ مشخصات گلکسی ای ۴٢ را از این لینک بخوانید:

مشخصات سامسونگ گلکسی A42 5G رسما اعلام شد

در تیزرهای دیگر استفاده از تراشه اسنپدراگون ٧۵٠جی و به همراه آن، پشتیبانی از اینترنت 5G تأیید می‌شود و هرچه جلوتر برویم، شباهت این گوشی به گلکسی ای ۴٢ بیشتر و بیشتر می‌شود و آن‌طور که خبر می‌رسد، گلکسی ام ۴٢ نمایشگر 6.6 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +HD استفاده می‌کند، یعنی دقیقاً همان نمایشگر به کار رفته در گلکسی ای ۴٢!

پس شاید اکنون بتوان گفت که سامسونگ تصمیم دارد گلکسی ای ۴٢ را با Rename کردن آن به عنوان گلکسی ام ۴٢ در هند عرضه کند.

 

تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گلکسی M42 5G

در تیزر رسمی منتشر شده از سوی سامسونگ هند، تاریخ معرفی گلکسی M42 برای روز ٢٨ آوریل یا همان ٨ اردیبهشت اعلام شده است و فروش رسمی از طریق فروشگاه هندی FlipKart آغاز خواهد شد.

سامسونگ گلکسی M42 5G

قیمت احتمالی گلکسی M42 زیر ٢۵ هزار روپیه هند (معادل ٣٣۵ دلار) است؛ در این رنج قیمتی، گوشی‌هایی مانند Mi 10i و ردمی نوت ١٠ پرو مکس وجود دارند که رقبای سرسختی برای گلکسی داستان ما هستند.

 

چه فکری در مورد سری Galaxy M سامسونگ دارید؟ تجربه استفاده شخصی از این سری گوشی‌ها را داشته‌اید؟ اگر می‌توانستید، گلکسی M42 را در سبد خرید خود قرار می‌دادید یا ترجیح می‌دادید که دیگر رقبای موجود در این رنج قیمتی را خریداری کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شاید هم خواست تا صفحه نمایشو قول اچ دی کنه
تو سری ام هیچوقت اثرانگشت زیر نمایشگر دیده نشده و یا پشت بوده یا کنار گوشی شاید به خاطر اصر انگشت صفحه نمایش فول اچ دی شه.

Milad7

اوه اوه چه وضوح تصویر سمی😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️