حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واکنش مدیرعامل بایننس به کاهش ۱۵ درصدی قیمت بیت کوین

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | رمزارز

قیمت بیت کوین با کاهش نزدیک به ۱۵ درصد در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه، عدد ۵۱ هزار و ۳۰۰ دلار را به ثبت رساند. اختلاف بین بیشترین قیمت بیت کوین که در ۴ روز قبل ثبت شده بود، با کمترین قیمت ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ درصد است. این کاهش قیمت ناگهانی واکنش CZ مدیرعامل بایننس در توییتر را در پی داشت.

واکنش مدیرعامل بایننس به کاهش قیمت بیت کوین

چانگ پنگ ژائو ،Changpeng Zhao (ملقب به CZ) از طریق توئیتی به آخرین کاهش قیمت بازار رمزارزها، واکنش نشان داد. بیت کوین در 24 ساعت گذشته به طور عمده روند نزولی را دنبال کرده است. قیمت این ارز دیجیتال ساعاتی پیش با ثبت افتی ناگهانی در عرض کمتر از سی دقیقه از سطح قیمت حوالی 59 هزار دلار به کمترین قیمت 24 ساعت گذشته، یعنی 51 هزار و 300 دلار نزول کرد. یعنی در عرض 30 دقیقه حدود 10 درصد افت کرد.

به نقل از coinquora، مدیر عامل بایننس، ژائو، در توئیتی به افت در بازار رمزارزها واکنش نشان داد. ژائو همچنین افزود که اظهارات وی در این توئیت، توصیه مالی نیست. معامله گران و سرمایه گذاران باید برای جلوگیری از ضررهای غیرمنتظره ی غیر قابل جبران، مراقبت های لازم را انجام دهند.

البته نوساناتی از این دست در بازار ارزهای دیجیتال بی‌سابقه نیست. به هر حال روند بیت کوین از ثبت آخرین رکود در روز 25 فروردین به طور کلی نزولی بوده است.

رکورد بیت کوین 64 هزار و 829 دلاراست که 4 روز قبل ثبت شده است، این رقم با کمترین قیمت 24 ساعت گذشته، یعنی 52 هزار و 148 دلار در حدود 20 درصد اختلاف دارد.

در چند ساعت گذشته ، بازار رمزارها، بار دیگر سرمایه گذاران را شوکه کرد. نه به دلیل روند صعودی بلکه به دلیل افت ناگهانی آن. به طور خاص ، 100 ارز رمزپایه برتر در CoinGecko، طی 1 ساعت گذشته افت قیمت 10 تا 30 درصدی را تجربه کردند. در واقع، این اتفاق می تواند باعث ترس، عدم اطمینان و تردید (FUD)، در بین سرمایه گذاران رمزارزها در سطح جهانی، بشود.

بر اساس موقعیت بازار، دنیای ارزهای رمزنگاری شده، تقریباً 2 تریلیون دلار سرمایه در بازار دارد. قابل ذکر است که فضای ارزهای رمزنگاری شده به طور قوی ایستاده است و با سقوط ناگهانی بازار، به راحتی پایین نمی آید. به این ترتیب ، معامله گران و سرمایه گذاران نباید هنگام افت ناگهانی بازار، اعتماد به نفس خود را از دست دهند. این یک اتفاق عادی در فضای ارزهای رمزنگاری شده است.

صرافی بیت کوین

صرافی بیت کوین

امروز ، بیت کوین، پادشاه رمزارزها، با قیمت بیش از 55 هزار دلار، در صدر قرار دارد. اتریوم با قیمت بیش از 2200 دلار و رمز ارز بایننس با قیمت 473 دلار برای هر رمزارز، معامله شد. علی رغم افت در بازار رمزارزها، این سه گروه برتر، همچنان قوی مانده اند. به راستی، این یک عملکرد برجسته در فضای ارزهای رمزنگاری شده، می باشد.

تغییرات قیمت اتریوم نیز در 24 ساعت گذشته نزولی بوده و این ارز دیجیتال با ثبت کاهش 13 درصدی در 24 ساعت گذشته، روی رقم 2 هزار و 140 دلار قرار گرفته است.

شما روند بازار ارزهای دیجیتال را چطور پیش بینی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

احتمال خیلی زیاد اکثر رمز ارز ها پولبک به حمایت شکسته شده بزنن .اگر بیت تونست پنجاه و هفت تا پنجاه و هشت هزار دلار رو تثبیت کنه تا ساعت چهار صبح میتونید به دید نوسانی واسه شصت و سه هزار دلار ورود کنید .ولی کلا بهتره صبوری کنید چون من هر جوری تکنیکالی و خبری بهش نگاه میکنم چهل و پنج هزار دلار رو میبینه .یا چهل و پنج هزار دلار ورود کنید واسه بلند مدت یا بالای شصت و پنج هزار دلار .واسه بقیه هم همینه .بیت هر راهی رفت بقیه هم میرن حالا ممکنه این وسط یکم نوسان بهتر یا ضعیف تر بدن ولی کلیت همینه .نئو هم پروژه خوبی داره بلند مدتی ها میتونن ورود کنن حد ضرر هم پانزده درصد پایین تر واسه کوتاه مدتی ها

smartiz

اشغال های بنیادی مث ada , algo خیلی بهم ضرر زدن دلارهم ک داره میاد پایین

MohammadFarhaadi

سلام.این لینکی که میزارم برا کیف پول ترونه.جدیدا ترون کیف پول داده . داره مسیر bnb که خیلی موفق بوده رو میره.یه کد میزارم زیرش رفرال کد خودمه بعد از نصب تو قسمت my. و بعد friend invitation برید بالا سمت چپ کد ۴ رقمی پایین رو وارد کنید.به هر دومون نفری سیصد امتیاز میده و بعدا میتونید با این امتیازات ۴ تا ارز بیت کوین و اتریوم و ترون و بیت تورنت رو بخرید.
https://dapp.tronlink.org/#invitecode?code=9ayy&lang=en

MohammadFarhaadi

9ayy

MohammadFarhaadi

این ولت رو جدیدا ترون داده بیرون و به شدت امکانات جالبی داره.هرچند ارزای کمی رو در ابتدا ساپورت میکنه ولی میشه با ارسال ترون به راحتی ارز آینده داری مثل wink رو خرید با کمترین کارمزد.

MohammadFarhaadi

بابت تمام تراکنشها هم مثل اتمیک بهتون امتیاز و پول میده ولی جالبش اینجاست که هم امتیاز میده هم دو تا ارز مختلف!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی