حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی و مشخصات سری Vivo V21 مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

ویوو حدود ٧ ماه پیش از آخرین گوشی سری V20 خود با محوریت دوربین رونمایی کرد؛ حالا می‌خواهیم نگاهی زود هنگام به سری Vivo V21 داشتیم باشیم.

گوشی‌های خانواده ویوو V20

ویوو در سال ٢٠٢٠، گوشی‌های سری V20 را رونمایی کرد که شامل V20 SE و V20 و V20 Pro هستند. با کلیک بر روی اسم هر گوشی، می‌توانید مشخصات و قیمت مربوط به آن را مطالعه کنید.

اما ببینیم ویوو برای جانشین گوشی‌های خانواده‌ V20 چه برنامه‌ای دارد؛ در پوستر رسمی ویوو، تاریخ ٧ اردیبهشت یا ٢٧ آوریل برای رونمایی از دو گوشی V21 و V21e ذکر شده است.

زمان رونمایی سری Vivo V21

تاریخ رونمایی ویوو V21 و V21e در مالزی

ویوو V21 و V21e

طبق گزارش‌های مختلف Gizchina، ویوو قرار است سه گوشی مختلف را در این سری رونمایی کند؛ پس ابتدا از ویوو V21 شروع می‌کنیم.

ویوو V21

ویوو V21

هنوز از نسخه پرو در این خانواده خبری نیست و وجود این گوشی از سوی ویوو تأیید نشده است. ابتدا سری به مشخصات فنی Vivo V21 بزنیم.

در قاب جلویی، نمایشگری با پنل AMOLED و وضوح +FHD قرار گرفته است که نسبت تصویر ٢٠:٩ دارد؛ در بالای نمایشگر ناچ قطره‌ای به همراه دوربین سلفی تکی واقع شده است. ضخامت ویوو V21 تنها ٧.٣ میلی‌متر است و فریم آن نیز طراحی مانند آیفون‌های ٢٠٢١ دارد.

تیزر Vivo V21

تیزر Vivo V21 teaser

به گفته برخی از افشاگران، تراشه مورد استفاده در این گوشی، همان دیمنسیتی 800U خواهد بود که پیش‌تر به عنوان تراشه ارزان قیمت مدیاتک با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی شده بود.

مدیاتک Dimensity 800U رسما معرفی شد، تراشه 5G ارزان جدید تایوانی ها

به گفته ویوو، عملکرد حافظه رم Vivo V21 با ٨ گیگابایت رم، مشابه گوشی‌هایی با ١١ گیگابایت رم خواهد بود، آن هم به وسیله بهینه‌سازی‌های نرم افزاری که در رابط‌کاربری این گوشی صورت گرفته است. همچنین حداقل ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

در بخش دوربین، ویوو V21 مانند نسل قبل خود از مشخصات منحصر به فردی در رده قیمتی خود بهره‌مند شده است. در یکی از تیزرهای این گوشی، استفاده از لرزشگیر اپتیکال برای هر دو دوربین سلفی و اصلی این گوشی تأیید شده است که می‌تواند خبر خوبی برای عاشقان عکاسی باشد؛ سنسور به کار رفته در دوربین سلفی این گوشی، سنسور پرچمدار ISOCELL GH1 با وضوح ۴۴ مگاپیکسل خواهد بود و در پشت گوشی، ماژول دوربین اصلی از میزبان دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو خواهد بود. خوشبختانه ویوو با وجود ضخامت نسبتاً کم این گوشی، جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون را حذف نکرده است.

لرزشگیر اپتیکال برای دوربین سلفی ویوو V21

لرزشگیر اپتیکال برای دوربین سلفی ویوو V21

احتمالاً ویوو، گوشی Vivo V21 را با برچسب قیمتی ٢۴,٩٩٩ روپیه (٣٣۵ دلار) در هند عرضه کند. همان‌طور که گفتیم ویوو قصد دارد Vivo V21e را هم در تاریخ ٧ اردیبهشت معرفی کند اما هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی در دسترس نیست و انتظار داریم در روزهای آینده، جزئیات بیشتری از V21e نیز به صورت رسمی به اشتراک گذاشته شود.

ویوو V21 SE تأیید نشده ولی در راه است!

ویوو به صورت رسمی از Vivo V21 SE سخن به میان نیاورده است اما لیست کنسول گوگل‌پلی، وجود این گوشی را تأیید می‌کند.

ویوو V21 SE در کنسول گوگل پلی

ویوو V21 SE در کنسول گوگل پلی

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ویوو V21 SE در کنسول گوگل پلی لیست شده است و رندر قاب جلویی آن با ناچ قطره‌ای قابل مشاهده است؛ مشخصات فنی ذکر شده در مورد Vivo V21 SE در این صفحه عبارتند از:

– سیستم‌عامل اندروید ١١ پیش فرض

– تراشه‌ اسنپدراگون ٧٢٠جی

– ٨ گیگابایت حافظه رم

– وضوح +FHD نمایشگر

– مدل نامبر V2061

ترنجی در آینده اخبار بیشتری از این سری گوشی‌ها را پوشش خواهد داد.

نظر شما در مورد سری Vivo V21 چیست؟ آیا می‌تواند رقیب جدی برای سری ردمی نوت ١٠ شیائومی یا سری ٨ ریلمی باشد؟ کدام یک از این گوشی‌ها را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️