حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گشایی ریلمی Narzo 30 را به همراه مشخصات فنی آن ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 13 دیدگاه | ریلمی، مدیاتک

ریلمی، زیرمجموعه‌ای به نام Narzo دارد. گوشی‌های سری نارزو معمولاً بر ارائه امکانات به‌روز متمرکز هستند. سری Narzo 30 مدتی پیش در مناطق مختلف جهان رونمایی و عرضه شد. اما شاهد وجود خود Narzo 30 نبودیم. به تازگی جعبه گشایی ریلمی Narzo 30 منتشر شده است. این جعبه گشایی، طراحی و اطلاعات فنی این گوشی را به ما نشان می‌دهد. در این مطلب، به جعبه گشایی ریلمی نارزو ٣٠ نگاهی خواهیم داشت.

جعبه گشایی ریلمی Narzo 30

ریلمی پیش‌تر از دو گوشی نارزو ٣٠ پرو و نارزو ٣٠A رونمایی کرده بود. نارزو ٣٠ پرو از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رفرش بیت ١٢٠ هرتزی و تراشه دایمنسیتی ٨٠٠U بهره می‌برد. گوشی Narzo 30A نیز از تراشه ١٢ نانومتری Helio G85 و باتری ۶,٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کرد.

 

مدیاتک Dimensity 800U رسما معرفی شد، تراشه 5G ارزان جدید تایوانی ها

 

هر دو گوشی در کشورهای آسیایی مختلفی عرضه شدند و فروش خوبی را برای ریلمی رقم زدند. اما از گوشی Narzo 30، خبری نشد. تا اینکه جعبه گشایی ریلمی Narzo 30 توسط یک یوتوبر خارجی منتشر شد. به گزارش EqualLeaks، یک جعبه گشایی از ریلمی Narzo 30 منتشر شده است. در این جعبه گشایی، محتویات جعبه، طراحی و مشخصات فنی ریلمی Narzo 30 لو رفت‌اند. ببینیم در این جعبه گشایی چه رخ داده است.

جعبه گشایی ریلمی Narzo 30

جعبه ریلمی Narzo 30

ابتدا جعبه این محصول را بررسی می‌کنیم. این جعبه مانند دیگر محصولات نارزو، آبی رنگ است و لوگوی Narzo روی آن درج شده است. جزئیات خاص دیگری در این جعبه دیده نمی‌شود. اما جعبه را باز می‌کنیم. ابتدا، گوشی مشاهده می‌شود. طراحی نارزو ٣٠، شباهت‌هایی به محصولات اخیر ریلمی دارد. در قاب پشتی، بدنه احتمالاً پلاستيکی این گوشی با رنگی مایل به نقره‌ای دیده می‌شود. در این قاب، طراحی شلوغی را نمی‌بینیم.

قاب پشتی ریلمی نارزو ٣٠

قاب پشتی ریلمی نارزو ٣٠

طراحی ماژول دوربین، مستطیل شکل است. در ماژول دوربین نارزو ٣٠، ٣ سنسور قرار گرفته است. در ادامه در مورد این سیستم دوربین صحبت خواهیم کرد. زیر این سنسورها، فلش LED قرار گرفته است. نواری عمودی با رنگی متفاوت از بدنه، ماژول دوربین و لوگوی Narzo را در خود جای داده است. در کل، قاب پشتی Narzo 30، طراحی عجیب و جدیدی ندارد. فریم این محصول احتمالاً از جنس پلاستیک می‌باشد.

روی این فریم، حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی دیده می‌شود. این حسگر، با دکمه پاور نارزو ٣٠ ادغام شده است. در پایین این فریم نیز درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی‌ متری هدفون قرار گرفته‌اند. اسپیکر نارزو ٣٠ مونو است. با توجه به قیمت این گوشی، طبیعتاً انتظار برخورداری از اسپیکر استریو را نداشتیم. این گوشی به درگاه کارت حافظه جانبی در کنار دو خشاب سیم‌کارت مجهز است. بنابراین، دیگر استفاده از سیم‌کارت دوم و کارت حافظه جانبی، چالش برانگیز نخواهد بود.

قاب جلویی و نمایشگر Narzo 30

قاب جلویی و نمایشگر ریلمی نارزو ٣٠

قاب جلویی و نمایشگر نیز طراحی بسیار آشنایی دارد. حفره نمایشگر سمت چپ، پذیرای سنسور دوربین سلفی تکی این گوشی است. حاشیه‌های دور نمایشگر در میزان عادی هستند و در کل، طراحی متفاوتی را در این گوشی مشاهده نمی‌کنیم. با این حال، این طراحی مطابق با ترندهای بازار موبایل جهانی است. در این جعبه، محتویات دیگر از جمله شارژر ٣٠ واتی، کابل Type-C و قاب سیلیکونی این گوشی قرار گرفته‌اند.

مشخصات فنی ریلمی نارزو ٣٠

در این جعبه گشایی، در کنار منتشر شدن اطلاعاتی از طراحی و محتویات جعبه این گوشی، مشخصات فنی Realme Narzo 30 نیز لو رفته است. ببینیم این مشخصات از چه قرار هستند؟

ضخامت گوشی جدید ریلمی، ٩.۴ میلی‌متر است. این میزان ضخامت، کمی زیاد است. اما با توجه به خمیده بودن قاب پشتی نارزو ٣٠، این ضخامت کم‌تر احساس می‌شود و کارکرد با این دستگاه، راحت‌تر می‌شود. نمایشگر Narzo 30، قطر ۶.۵ اینچی دارد. نوع پنل این نمایشگر، IPS LCD با وضوح +FHD است. رفرش ریت ٩٠ هرتزی نیز توسط این پنل پشتیبانی می‌شود و بیشینه نوری آن، حدود ۵٨٠ نیت است. این مقدار برای پنل IPS LCD میان رده، قابل قبول و مناسب می‌باشد.

تراز تراشه نارزو ٣٠، در بین Narzo 30 Pro و Narzo 30 قرار می‌گیرد. این تراشه‌، همان Helio G95 است. تراشه Helio G95 از هسته‌‌های Cortex-A76 و Cortex-A55 با حداکثر فرکانس کاری ٢.٠۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. پردازنده‌ گرافیکی این تراشه‌، Mali-G76 MC4 است. متأسفانه بر خلاف نسخه پرو، در این گوشی شاهد پشتیبانی از اینترنت 5G نخواهیم بود.

 

تراشه مدیاتک هلیو G95 برای گوشی های گیمینگ رسما معرفی شد

 

میزان حافظه داخلی و حافظه رم این گوشی به صورت دقیق مشخص نیستند. سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض در Narzo 30 نصب شده است. این سیستم عامل با رابط کاربری اختصاصی RealmeUI 2.0 همراه شده است. احتمالاً این گوشی حداقل یک نسخه آپدیت اندروید را دریافت کند.

اما به بخش سیستم دوربین می‌رسیم. جایی که نارزو، عملکرد خیلی خوبی نداشته است. گوشی جدید نارزو، سیستم دوربینی در سطح عادی دارد. این سیستم دوربین، در بخش دوربین اصلی از سنسورهای ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. متأسفانه نارزو ٣٠ از لنز فوق عریض بهره مند نیست. این گوشی تنها قابلیت عکاسی ماکرو را دارد. سنسور سوم نیز عکس‌های سیاه و سفید ثبت می‌کند. دوربین سلفی نیز همان طور که گفته بودیم، در حفره نمایشگر سمت چپ جای خوش کرده است. وضوح سنسور این دوربین، ١۶ مگاپیکسل است.

در نهایت به بخش باتری می‌رسیم. باتری Narzo 30، مانند نسخه پرو، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. برای چنین سخت افزاری، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی کافی به نظر می‌رسد. شارژر این گوشی نیز توان ٣٠ واتی دارد. زمان شارژ این گوشی احتمالاً حوالی یک ساعت است.

قیمت این گوشی، تاکنون مشخص نشده است. اما نارزو ٣٠ به صورت رسمی، در تاریخ ١٨ مه (٢٨ اردیبهشت) در کشور مالزی رونمایی خواهد شد. تا آن زمان، جزئیات رسمی این گوشی نیز منتشر خواهند شد. ریلمی سعی دارد تا برخی از مشخصات Realme 8 را در گوشی Narzo 30 نیز منتقل کند. بنابراین احتمالاً فروش این گوشی مانند برادرانش در سطح بالایی خواهد بود.

نظرتان در مورد این دستگاه چیست؟ آیا ریلمی Narzo 30 را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید چه برچسب قیمتی روی این گوشی قرار خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوشمان نیامد😑😑

صدرا مخملی

اسپم : به نظر شما بهترین گوشی تا رنج 5 میلیون تومان چیست ؟

نظر من تو این رنج 3 تا گوشی جزو برترین هاست : 1ـ ردمی نوت 9 اس 2 ـ پوکو ام تری 3 ـ ردمی نوت 10 ـ ردمی نوت 9 T
( اگه مواردی رو نگفتم دیگه شما خودتون ریپلای کنید بگید من فقط همینا رو میدونسم )

یکی دیگه هم هست به نام اینفنینکس نوت 8 که هم پیدا نمیشه هم اینکه شاید چون برند متفرقه هست دوستان دوست نداشته باشن

بدترین ها هم میشه : A12 128 ـ ویوو U1X ـ یومی دیجی 9

Mahdi

سلام نوا۷آی خداحافظ

از بین این مواردی که گفتی:
سخت افزار مد نظرته: Redmi Note 9s
نمایشگر برات مهمه: Redmi Note 10
باتری برات مهمه: Poco M3
البته Nova7 I یکی از بهترین هاست فقط گوگل نداره که اون با یه افزونه مث Gspace حل شدنیه.

M.Y

نوا 7i
ردمی نوت 10

صدرا مخملی

اسپم : به نظر شما بهترین گوشی تا رنج 5 میلیون تومان چیست ؟

نظر من تو این رنج 3 تا گوشی جزو برترین هاست : 1ـ ردمی نوت 9 اس 2 ـ پوکو ام تری 3 ـ ردمی نوت 10 ـ ردمی نوت 9 T ـ موتورلا وان فیوژن ـ A31S
( اگه مواردی رو نگفتم دیگه شما خودتون ریپلای کنید بگید من فقط همینا رو میدونسم )

یکی دیگه هم هست به نام اینفنینکس نوت 8 که هم پیدا نمیشه هم اینکه شاید چون برند متفرقه هست دوستان دوست نداشته باشن

بدترین ها هم میشه : A12 128 ـ ویوو U1X ـ یومی دیجی 9 ( بقیه رو شما بگید )

S AH

من باشم
ردمی نوت ۱۰ میخرم
Infinix نوت ۸ گوشی ای نیست که ایران بیاد و اینکه فیکش خیلییییییه
ویوو U1X و یومی دیجی ۹ چی هستند😐

صدرا مخملی

اومده بود اما مردم عین مور و ملخ تمام فروشگاه ها که این گوشی رو داشتن خالی کردن ولی من یه فروشگاه پیدا کردم که این گوشی رو داره 😃

صدرا مخملی

اومده بود اما مردم عین مور و ملخ تمام فروشگاه ها که این گوشی رو داشتن خالی کردن ولی من یه فروشگاه پیدا کردم که این گوشی رو داره 😃

….

صدرا مخملی

اومده بود اما مردم عین مور و ملخ تمام فروشگاه ها که این گوشی رو داشتن خالی کردن ولی من یه فروشگاه پیدا کردم که این گوشی رو داره 😃

البته اگه امروز موجود باشه

S AH

بیا ایران ببینمت ولی نمیخرم تورا چون ندارم پولتو

Milad7

مورد پسند نیست 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️