حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو V20 Pro با Snapdragon 765G و دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ویوو

گوشی هوشمند میان رده ویوو V20 Pro 5G در تایلند معرفی شده است. به صورت کلی باید بگویم گوشی ویوو V20 Pro با Snapdragon 765G و دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شد. این دستگاه یک میان رده متمرکز بر دوربین خواهد بود.

گوشی ویوو V20 Pro

ویوو وی ۲۰ پرو جدیدترین تلفن هوشمند 5G همراه با دوربین دوگانه سلفی، طراحی زیبا، تراشه Snapdragon 765 5G و موارد دیگر است. این شرکت همچنین تلفن هوشمند Vivo V20 را تیزر کرده و گفته است که به زودی ارایه خواهد شد. Vivo V50 Pro 5G در اصل نسخه جدید از ویوو S7 است که اوایل سال جاری در چین ارایه شد. بنابراین، بیایید نگاهی به مشخصات، قیمت، ویژگی ها و موارد دیگر ویوو V20 Pro 5G بیندازیم.

ویوو V20 Pro

ویوو V20 Pro

مشخصات Vivo V20 Pro 5G

ویوو V20 Pro 5G از صفحه نمایش 6.44 اینچی +Full HD با پنل AMOLED با تراکم پیکسلی 408ppi ، نسبت ابعاد 20:9 و نسبت کنتراست 3000000:1 بهره می برد. این گوشی کاملا باریک و با ضخامت 7.39 میلی متر ارایه می شود. وزن آن نیز سبک و 170 گرم است. پنل پشتی دارای فناوری AG Matte Glass است که به ادعای این برند باعث ایجاد خراش شده و از لکه های اثر انگشت جلوگیری می کند. (امان از این اپلِ تاثیرگذار).

این گوشی از پردازنده Snapdragon 765 5G همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 620 بهره می برد. Vivo V20 Pro 5G دارای 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی است. در قسمت دوربین سلفی، تلفن به یک دوربین دوگانه در پنل عقب به یک دوربین سه گانه مجهز شده است.

برای شروع از جلو، این دوربین دوگانه دارای یک دوربین اصلی ۴۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۰۵ درجه و دیافراگم f/2.28 ‌است. دوربین های سلفی با فناوری Eye Autofocus ارائه می شوند که بر روی چشم ها متمرکز شده و حتی در صورت حرکت سوژه آن را تشخیص می دهند.

دوربین جلو همچنین از فیلم 4K، حالت Face Beauty ، حالت Dual-View video ، فیلم سلفی Slo-mo (امان از این اپلِ تاثیرگذار)، حالت Art Portrait Video و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

این دستگاه از دوربین سه گانه با ترکیبی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.89 بهره می برد. لنز زاویه دیدعریض و دوربین ماکرو ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۲۰ درجه، عکسبرداری ماکرو 2.5 سانتی متر و لنز تک رنگ ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.

گوشی Vivo V20 Pro 5G باتری 4000 میلی آمپر ساعت ارایه و از فناوری شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری FunTouch روی آن اجرا می شود. در قسمت اتصال از 5G ، 4G LTE ، بلوتوث 5.0 ، WiFi ، دو سیم کارت ، GPS ، GLONASS ، Beidou و پورت USB Type-C پشتیبانی می کند.

قیمت Vivo V20 Pro 5G در تایلند حدود ۴۸۰ دلار است که به نظر گران می رسد. این تلفن در سه رنگ شامل جاز نیمه شب، سوناتای مهتابی و ملودی غروب آفتاب در دسترس است. فروش این گوشی از یک هفته دیگر آغاز می شود.

نظر شما درباره گوشی ویوو V20 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

خیلی گرونه

online_wireless

فوق العاده گرونه و اصلا ارزش خريد نداره نميدونم چي زدن كه گوشي رو با اين قيمت روانه بازار كردن

lovenokia

اینطور که معلومه آمریکا در نوبت بعدی میخواد سایر شرکت های چینی از جمله شیائومی و … رو تحریم کنه .
چه شود ….

Mahdi

امان از اپل تاثیرگذار
منظورش اسلوموشن سلفی هست؟

Milad7

گوشی خوبیه ولی نسبتا گرانه
+
اینکه کلا ویوو خیلی خوب پیشرفت کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)