حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند هوشمند Fitbit Ace 3 برای کودکان رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی

فیت بیت (Fitbit) دستبند هوشمند Fitbit Ace 3 را امشب رسما معرفی کرد. به گفته این شرکت برای تشویق بچه های ۶ ساله و بالاتر به فعالیت و ایجاد عادت های سالم طراحی شده است. این دستبند با قیمت 79.95 دلار برای پیش خرید در دسترس است.

دستبند هوشمند Fitbit Ace 3

دستبند هوشمند Fitbit Ace 3

دستبند هوشمند Fitbit Ace 3

طبق گفته Fitbit دستبند Ace 3 واچ-فیس (ظاهر ساعت) متحرک جدید، لوازم جانبی قابل تنظیم و حداکثر ۸ روز دوام باتری را ارائه می دهد. همچنین بد نیست بدانید که این دستبند هوشمند به عنوان “مقاوم دربرابر شنا” توصیف شده است. این دستبند دارای یک بند سیلیکونی قابل تنظیم و مقاوم در برابر لکه است که گفته می شود راحت و ایمن خواهد بود.

واچ فیس (Watch Face) متحرک جدید تعاملی است که شامل یک گربه، خرگوش و … می شود. همانطور که بچه ها به سمت اهداف ورزشی خود پیش می روند، این ظاهر ساعت تغییر می کنند، که به گفته Fitbit انگیزه بچه ها برای ادامه ورزش است. بیش از ۲۰ طرح ساعت برای انتخاب وجود دارد که همراه با ویژگی هایی برای فعالیت و ردیابی خواب هم است.

جالب است بدانید که Fitbit Ace 3 شامل حالت های “مزاحم نشوید” و “خواب” نیست، بنابراین هنگام حضور در مدرسه یا هنگام خواب، اریه اعلان ها به بچه ها قطع نمی شود. اگر فرزند شما تلفن هوشمند خاص خود را دارد، ساعت هوشمند جدید می تواند اعلان تماس، پیامک و ایمیل را مستقیما روی مچ دست وی نمایش بدهد.

برای خانواده هایی که حساب خانوادگی Fitbit دارند، والدین می توانند اطلاعات جمع آوری شده توسط فیت بیت Ace 3 (از جمله اطلاعات فعالیت و خواب) کودک خود را بررسی کنند. به گفته فیت بیت، این اجازه می دهد تا خانواده ها اهداف فعالیت و خواب را با هم تنظیم کنند و رفتارهای سالم تری ایجاد کنند. خانواده ها همچنین می توانند در چالش هایی با هم رقابت کنند که مدال های نمادین به آن ها می دهد.

فیت بیت Ace 3 شامل برخی از ویژگی های پیشرفته تری که در گجت های پوشیدنی امروزی دیده می شوند را نیز دارد. این ویژگی ها البته شامل سنسور ضربان قلب نیست. در عوض، این دستبند شامل یک گام شمار است که تعداد گام های روزانه آن روی 10،000 قرار دارد.

دستبند هوشمند کودکان Fitbit Ace 3 در دو رنگ وجود دارد: سیاه / قرمز ورزشی یا آبی کیهانی / سبز آسترو

رنگ های دستبند هوشمند Fitbit Ace 3

رنگ های دستبند هوشمند Fitbit Ace 3

فیت بیت همچنین قصد دارد در اواخر تابستان امسال گروه های لوازم جانبی مبتنی بر حق امتیاز انیمیشن Minions را معرفی کند. نظر شما چیست؟ این دستبندهای هوشمند را با قیمت مذکور می پسندید؟ چرا مثلا نباید می بند ۵ با قیمت یک سوم این دستگاه و حتی حسگر ضربان قلب را خرید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)