حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش سلامت باتری آیفون پس از آپدیت iOS 14.5 بتا ۶

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

در ششمین نسخه بتا iOS 14.5 اپل یک فرایند کالیبراسیون مجدد برای سیستم گزارش سلامت باتری در آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس عرضه کرد. هدف این است که تخمین های نادرست سلامت باتری را برای برخی از کاربران برطرف کند. حالا برخی کاربران درباره افزایش سلامت باتری آیفون پس از آپدیت iOS 14.5 بتا ۶ گزارش می دهند. در حقیقت به دلیل کالبیراسیون جدید، عدد صحیح سلامت باتری نمایش داده می شود، نه اینکه واقعا باتری بهبود پیدا کند.

افزایش سلامت باتری آیفون پس از آپدیت iOS 14.5 بتا ۶

اپل گفت که تکمیل این فرآیند کالیبراسیون جدید باتری ممکن است چند هفته طول بکشد. حالا که دو هفته از انتشار نسخه ۶ بتا iOS 14.5 می گذرد، برخی از کاربران شروع به دیدن درصد سلامت باتری بهتر می کنند.

یکی از نویسندگان 9to5Mac یعنی آقای بنجامین مایو در توییت خود اعلام کرد که حداکثر ظرفیت باتری آیفون ۱۱ پرو پس از آپدیت از 86٪ به 90٪ افزایش یافته است.

در سند پشتیبانی، اپل گفت این سلامت واقعی باتری ارتباطی با باگ محاسبه سلامت باتری سیستم عامل ندارد. به همین جهت، روند کالیبراسیون مجدد باید این مشکل را برطرف کند. به گفته اپل، علائم این اشکال واقعی باتری شامل تخلیه باتری غیر منتظره یا در موارد کمی، کاهش عملکرد دستگاه است.

کالیبراسیون باتری آیفون چطور است؟

در حالی که سیستم گزارش سلامت باتری در حال کالیبراسیون مجدد است، کاربران “پیام مهم باتری” را در تنظیمات> باتری> سلامت باتری مشاهده می کنند، اما حداکثر درصد ظرفیت نمایش داده شده در هنگام کالیبراسیون تغییر نمی کند. وقتی روند کار به پایان رسید، درصد جدید ظاهر می شود و پیام حذف می شود.

در تعداد کمی از موارد، کالیبراسیون ممکن است موفقیت آمیز نباشد و پیام سرویس باتری جدید ظاهر می شود. به گفته اپل اگر این اتفاق بیفتد، یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل می تواند باتری را به طور رایگان تعویض کند تا عملکرد و ظرفیت کامل را بازیابی کند، اما این شرکت اطمینان می دهد که خطری برای ایمنی برای مشتریان وجود ندارد.

آپدیت iOS 14.5 بیش از دو ماه است که در فاز آزمایشی بتا است و می تواند هفته آینده منتشر شود.

شما دستگاهی از خانواده آیفون ۱۱ دارید؟ کالیبراسیو باتری را انجام دادید؟ خروجی چطور بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

ای پنجاه دو فایو جی ۸ گیگ رم ۲۵۶ حافظه ۱۱ و ۳۰۰ خیلی خوبه تازه اولش هست پایین تر هم میاد

5G

بیخودی کد نزار که کد های من و یک دیگه تو پست پاک کردن برا اینکه کد خودشون بمونه واقعا که

HITECH

چند روزه بتای 8 اومده

Milad7

ایفون ۱۱ من این باگ را نداشت بعد ۱۰ ماه عمر باتریش روی ۱۰۰ بود👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)