حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اس ٧ لایت را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، سامسونگ

سری تبلت‌های Tab S7 در مرداد ماه پارسال به همراه سری گلکسی نوت ٢٠ رونمایی شدند؛ حالا رندر گلکسی تب اس ٧ لایت را ببینید و از برخی از مشخصات آن مطلع شوید!

گلکسی تب اس ٧ لایت در ماه‌های آینده از راه می‌رسد

مرداد ماه پارسال بود که سامسونگ از محصولات جدید خود، از جمله سری Tab S7 رونمایی کرد و توانست با ارائه مشخصات بسیار خوب با قیمتی مناسب، کاربران زیادی را به سمت تبلت‌های اندرویدی خود بکشاند.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ پلاس و گلکسی اس ۷ رسما معرفی شدند

در افشاگری‌های ایوان بلس و افشاگران Voice از نقشه راه سامسونگ، رونمایی از این تبلت، یعنی گلکسی تب اس ٧ لایت، برای ماه ژوئن ٢٠٢١ یا همان خرداد-تیر ١۴٠٠ برنامه‌ریزی شده است.

نقشه راه سامسونگ برای ماه‌های آینده

نقشه راه لو رفته سامسونگ برای عرضه محصولات جدید در ماه‌های آینده

به تازگی تیم افشاگران Voice رندر نهایی تبلت جدید سامسونگ را منتشر کرده‌اند و شما می‌توانید رندر نهایی گلکسی S7 Lite را ببینید.

مانند دو عضو دیگر خانواده تب اس ٧، پشتیبانی از قلم استایلس S-Pen در تبلت جدید سامسونگ فراهم شده است؛ دوربین اصلی و سلفی تب اس ٧ لایت از سنسور تکی برخوردار است و اسپیکر این محصول از نوع استریوی دوتایی است و خبری از استیکر چهارگانه‌ نیست.

اسپیکر استریوی تب اس ٧ لایت طبق روال همیشگی توسط AKG تیون شده است. نوار آنتن نیز روی فریم و قسمت بالایی تب اس ٧ لایت دیده می‌شود که به احتمال برخورداری از بدنه‌ تمام فلزی می‌افزاید.

گیک بنچ تب اس ٧ لایت

گیک بنچ تب اس ٧ لایت

پیش از این، تبلت رونمایی نشده سامسونگ با تراشه‌ اسنپدراگون ۷۵۰ جی، ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ١١ پایه در گیک‌بنچ ۵.٣.٢ دیده شده بود؛ امتیاز بخش تک هسته‌ای ۶۵٠ و بخش چند هسته‌ای برابر با ١۶٩۴ است.

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

مدل نامبر منتسب به تب اس ٧ لایت نیز SM-T736B است.

از تبلت‌های سامسونگ استفاده کرده‌اید؟ اگر قیمت این تبلت مناسب باشد، آن را خریداری می‌کنید؟ چه نظری در مورد تبلت‌های سامسونگ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

واقعا برام عجیبه
چطوری اسنپ 750جی اندازه 730 گیک‌بنچ گرفته؟
سامسونگ چرا انقد محدود میکنه اسنپ هارو؟

Milad7

استفاده ازش با اس پن خیلی لذت بخشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️