حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید به زودی ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، نرم افزار

شبکه اجتماعی صوتی محور کلاب هاوس به عنوان محبوبی برای این روزهای کاربران تبدیل شده است. متاسفانه این شبکه اجتماعی فعلا به صورت رسمی فقط برای iOS در درسترس است. همچنین نیاز به دعوتنامه دارد. خبر خوب این است که نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید به زودی ارایه می شود.

نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید

چند روز پیش گفته شد که کلاب هاوس هک شده است. البته مدیر این شبکه اجتماعی موضوع هک شدن ۱.۳ میلیون کاربر را رد می کند. به هر صورت، هر چه که هست فعلا گریبان کاربران iOS را گرفته و کلاب هاوس اندروید هنوز ارایه نشده است. نمونه های غیررسمی کلاب هاوس البته برای پلتفرم های مختلف ارایه شده است.

به صورت کلی برای برنامه ها و سرویس های جدید و تازه کار چندان غیرمعمول نیست که ابتدا فقط برای یک پلتفرم و به صورت محدود ارایه شوند. کاربران اندروید ممکن است این موضوع را دوست نداشته باشند اما این روال سالهاست که همینطور بوده و اننظار نمی رود به زودی تغییر کند. خوشبختانه، برنامه های خاص مانند برنامه های شبکه های اجتماعی باید همه گیر شوند تا واقعاً موفق شوند، بنابراین Clubhouse واقعاً نمی تواند از کاربران میلیاردی اندروید دست و دل بشوید.

کلاب هاوس تأیید کرد که یک نسخه اندروید در حال توسعه است و این یک اولویت اصلی خواهد بود. گفته می شود، این شرکت با توجه به محبوبیتی که اکنون از آن برخوردار است، ممکن است مشغول تلاش برای ایجاد ثبات و امنیت پلتفرم باشد. متأسفانه، از آن زمان و تا کنون در مورد این ارائه صحبت چندانی نشده است.

نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید

نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید

شاید کلاب هاوس اندروید حوالی اردیبهشت ۱۴۰۰ ارایه شود

به هر حال و به تازگی توسعه دهنده اندروید Clubhouse یعنی خانم Mopewa در توییتر اسکرین شات کلاب هاوس روی اندروید را منتشر کرد. در این تصویر عنوان “ارسال شده از Pixel من” دیده می شود. آیکون های استاتوس بار هم مشخص می کند که این یک گوشی اندرویدی و احتمالا پیکسل گوگل است. جالبتر اینکه، توسعه دهنده Morgan Evetts آن را ریتوییت کرده و عنوان که توسعه حدود شش هفته است آغاز شد و شاید کلاب هاوس اندروید حوالی اردیبهشت ۱۴۰۰ ارایه شود.

شما کاربر اندرویدید؟ منتظر کلاب هاوس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ما شانسی به اندازه گ.و.ه داریم.
اینم فردا پس فردا به اندروید بیاد به دستور نمیدونم محتوای مجرمانه بسته و فیلتر میشه……

Milad7

من اصلا باهاش ارتباط برقرار نکردم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)