حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۴ با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، شیائومی

بعد از رونمایی از گوشی های شیائومی می میکس آلفا و گوشی تاشو می میکس فولد، حال خط میکس این شرکت باید با مدل پیشرفته تری به نام می میکس ۴ تکمیل شود. پیش تر شاهد اعلامیه ها و شایعات متنوعی از این دستگاه بودیم، اکنون اما، اطلاعات گوناگونی از این گوشی شیائومی درز کرده است که تا حدودی ما را با طراحی کلی آن آشنا می کند.

شیائومی می میکس ۴

به نقل از وب سایت gizchina، افشا کننده معروف، Ice Universe، در صفحه توییتر خود تصاویر مفهومی از  گوشی شیائومی می میکس ۴ را منتشر کرد که قسمت شاخص و قابل توجه آن، پنل جلویی دستگاه است که در کانون توجه قرار دارد. از نظر منبع، صفحه نمایش این گوشی هوشمند باید در کل قسمت جلویی آن “کشیده شود” ، جایی که حاشیه پایین نیز به حداقل اندازه ممکن کاهش خواهد یافت.

شیائومی می میکس ۴

شیائومی می میکس ۴

Ice Universe به طور قاطع اعلام می کند که 100 درصد اطمینان دارد دوربین سلفی می میکس ۴ شیائومی در زیر صفحه نمایش آن پنهان شده است و به احتمال زیاد نمایشگر آن در امتداد لبه ها خم می شود دقیقا مانند آنچه در دیگر گوشی های پرچمدار شیائومی مانند خانواده می ۱۱ شاهد هستیم که در نتیجه “سایر فناوری های جدید” نیز در اینجا کاربرد خود را پیدا می کنند. منبع دیگر اطلاعات، Xiaomiui، نیز اطمینان می دهد که این تلفن هوشمند از لحاظ طراحی،‌ از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار خواهد بود، اما از نظر سخت افزاری، با همان مشخصات شیائومی می ۱۱ اولترا ارائه خواهد شد که با دوربین زیر صفحه نمایش و فناوری 5G mmWave عرضه می شود.

اطلاعات دیگری از مشخصات داخلی این گوشی پیشرفته شیائومی منتشر نشده است و فقط می توان منتظر اعلامیه رسمی کمپانی ماند تا ببینیم آیا این شرکت می تواند عملکردی کاملاً بالغ و بدون مشکل از دوربین زیر صفحه نمایش ارائه دهد یا خیر.

شیائومی می میکس ۴ در راه است

نظر شما راجع به احتمال استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در می میکس ۴ شیائومی چیست؟ البته با وجود قاطعیت آیس یونیورس و با توجه به مؤثق بودن اطلاعات او، تا حدودی می توان اطمینان یافت که می میکس آینده از این تکنولوژي بهره خواهد برد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

بدو بدو بدو بدو همگی جمع شید

پیش میرم مث قدمای کانگورو
بدو بدو بدو بدو

خدایی این سری میکس شیائومی خیلی جربزه و دل و جرعت داره خدایی شیا با این نسل داره قشنگ قدم به قدم روبه جلو برمیداره. فقط خداکنه گلوبال بده نه فقط چین……

m.b

ویوو و اوپو هم تولیداتی دارن با ددربین زیر صفحه…
البته چون دردسر این تولیدات زیاده امکان لغو معرفی در هر زمانی هستش…
ولی ویوو خبر های بیشتری ازش درز کرده و با جدیت ادامه داره میده…
راستی اوپو هم خداروشکر بعد یکسال و اندی سیستم شارژ 125 واتش رو تابستان امسال گویا عمومی میکنه…
میکس هم که دیگه گفتن… خداروشکر بعد مرحله حاشیه و ناچ و زائده و پاپ‌آپ بالاخره تو پرچمدارا یه نمای جلویی کاملاً خیره کننده و زیبا میبینیم…

_V_

به شرطی که فکری برای اون حالت موزائیکی توی بخش بالای دوربین سلفی نمایشگر کرده باشن

m.b

این نسل سوم یا چهارمه(تو گفته کامل آیس یونیورس تو ویبو هست) من بیشتر از کیفیت سلفی میترسم…
صفحه دوم اولترا سلفی معمولیشو بی اثر کرد… امیدوارم صفحه دوم داشته باشه…
اما احتمالا نداره… چون میگن طراحیش زیباتر از اولتراست… اولترا فاجعه طراحیه اصلاً… انگار یه کمپانی پر از 40 ساله های مجرد طراحیش کردن… هیچ ظرافتی نداره لامصب طراحی پشتش…

david2arc

به این میگن سری میکس واقعی
توقع از سری mi mix پیشرو بودن و خط شکن بودنه و نه فقط خاص بودن

iTroll 2nd Gen

خیلی هم عالی
امیدوارم کیفیت دوربین سلفی هم خدشه دار نشه ….

Milad7

باید ببینیم عملکرد کیفیش در چه حدی خواهد بود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی