حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ تبلت سامسونگ Galaxy Tab S5e با One UI 3.1 ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اندروید ۱۱، تبلت، سامسونگ

یکی از تبلت های خوش قیمت سامسونگ را می توان گلکسی Tab S5e دانست. این دستگاه ۲ سال پیش معرفی شد. در زمان معرفی شاهد سیستم عامل اندروید ۹ بودیم. این تبلت ۹ ماه پیش آپدیت اندروید ۱۰ را گرفت. حالا خبر خوب آن است که آپدیت اندروید ۱۱ تبلت سامسونگ Galaxy Tab S5e ارایه شد. رابط کاربری One UI 3.1 هم همراه با این آپدیت به این تبلت سامسونگ اضافه می شود.

آپدیت اندروید ۱۱ تبلت سامسونگ Galaxy Tab S5e

Galaxy Tab S5e

Galaxy Tab S5e

این آپدیت جدید با بیلد T72XXXU2DUD1 ارایه شده است. خیلی خوب اینکه شاهد جدیدترین سیستم عامل گوگل و جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یعنی اندروید ۱۱ و One UI 3.1 در آن هستیم. البته همه چیز عالی نیست و این آپدیت شامل آخرین وصله امنیتی اندروید ماه آوریل ۲۰۲۱ نیست، اما سامسونگ باید آن را به زودی منتشر کند.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ Galaxy Tab S5e در زمان نوشتن این مطلب در روسیه و انگلیس در حال انتشار است. طبق عملکرد جدید سامسونگ نباید طولی بکشد که عرضه در سایر کشورها آغاز می شود.

اگر در انگلستان و روسیه زندگی می کنید و هنوز آپدیت OTA تبلت خود را دریافت نکرده اید، می توانید با پیمودن مسیر تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار در Galaxy Tab S5e خود، به صورت دستی آپدیت را چک کنید.

شما این تبلت سامسونگ را دارید؟ اگر آپدیت اندروید ۱۱ آن را دریافت کردید، به ما اطلاع دهید تا به دیگر همراهان ترنجی اطلاع دهیم. راه ارتباطی ما با شما برای این موضوع : Toranjiadmin در تلگرام.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

و همچنان سامسونگ که باز هم می تازد…

Milad7

ماشاا.. چقدر حاشیه داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)