حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استراتژی آنر برای ادامه راه چیست؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

همان طور که می دانید هواوی برای نجات از تحریم های آمریکا و کاهش اثرات منفی آن، برند آنر را فروخت. هدف این بود كه مارك فرعی به عنوان یك شركت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد و این شركت برای خرید قطعات و نصب سرویس های گوگل در تلفن های هوشمند مشكلی نداشته باشد. اما به نظر می رسد این استراتژی هرگز جواب نداده است، آنر هنوز برای نصب سرویس های GSM اندروید مجوز دریافت نکرده است و به نوعی با چالش بزرگی مواجه شده است.

استراتژی آنر برای ادامه فعالیت در بازار گوشی های هوشمند

صرف نظر از برنامه هایی که هواوی برای شرکت آنر درنظر گرفته بود که می توان گفت کاملا با شکست مواجه شدند، اما این شرکت هنوز هم برنامه های بلندپروازانه ای برای آینده در سر دارد. به تازگی مدیرعامل این شرکت پستی را در شبکه اجتماعی چینی weibo منتشر کرده است که استراتژی های آینده آنر را برای ادامه فعالیت مشخص کرده است. مدیر آنر از این هدف گذاری به عنوان “آنر جدید، مسیر جدید” یاد کرده است.

 

به نقل از gizchina، این شرکت قصد دارد تا معرفی و عرضه دستگاه های جدید را تحت عنوان Magic ادامه دهد و هر ساله چندین گوشی و دستگاه جدید را به این مجموعه اضافه کند. این مجموعه همچنان یک میدان معرفی و عرضه فناوری های جدید این شرکت خواهد بود. پرچمداران جدید نه تنها رویه قبلی را ادامه می دهند، بلکه از این پس تمرکز آن ها بیشتر بر روی دوربین و کیفیت ثبت تصاویر معطوف خواهد شد. این امر در درجه اول با توجه به توسعه و بهبود الگوریتم های پردازش تصویر جدید انجام خواهد شد و سپس استفاده از سخت افزارهای بهتر و بهینه تر در گوشی های جدید این سری انجام خواهد شد.

و درنهایت هدف این شرکت ایجاد اکوسیستم اختصاصی برای مجموعه دستگاه های آنر خواهد بود که شامل لپ تاپ ها، گوشی های هوشمند، تبلت ها و تلویزیون ها و ساعت هوشمند و… است. همه دستگاه ها قادر به تعامل با یکدیگر خواهمد بود و راحتی استفاده از آن ها برای کاربران محسوس و لذت بخش خواهد بود.

 

اما اگر کمی واقع بین باشیم، متوجه می شویم که سخنان آقای مدیرعامل تا به اکنون تنها شعار بوده است! آنر تا به امروز فقط دو گوشی مستقل آنر V40 و آنر V40 Light را معرفی و عرضه کرده است که خیلی هم چنگی به دل نمی زنند و با استقبال کاربران هم روبرو نشده اند. البته این دو مدل هنوز هم از خدمات گوگل بی بهره بوده اند و نتوانستند به صورت مستقل نیز چاره ای برای این سرویس ها پیدا کنند تا نیاز کاربران برطرف شود.

 

آنر V40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس رسما معرفی شد

 

به هرحال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آنر در آینده چه محصولات و خدماتی را برای طرفدارانش ارایه می کند و آیا می تواند به حضور در این بازار ادامه دهد یا خیر؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

حیف آنر که با بی تدبیری از بین بره. میشه با تولید موبایل های با کیفیت و قیمت رقابتی جاشو تو بازار باز کنه

Milad7

انصافا گوشی های بدی تولید نمیکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی