حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرباد آینده گوگل “Pixel Buds A” نام خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، گوگل

چند سالی است که گوگل یک نوع ارزان قیمت گوشی های پیکسل خود را با نام های Pixel 3a و Pixel 4a عرضه می کند. حال شایعه ای منتشر شده است که هدفون بی سیم آینده گوگل، احتمالا “Pixel Buds A” نام خواهد گرفت و در دو رنگ جدید عرضه می شود.

گوگل Pixel Buds A

سال گذشته، گوگل نسل دوم Pixel Buds خود را معرفی کرد که اولین مورد از دسته هدفون های بلوتوثی گوگل بود. هدست گوگل نسخه 2017 از سیم برای اتصال دو هدفون راست و چپ استفاده می کرد اما مدل جدید دو هدفون را مستقلاً به گوشی هوشمند شما متصل می کند.

به گزارش وب سایت 9to5google، کمپانی گوگل برای سال ۲۰۲۱ در حال آماده سازی سری جدید هدفون های بی سیم خود با نام “Pixel Buds A” می باشد. جای تعجب نیست که Pixel Buds A از نظر ظاهری تقریباً با Pixel Buds نسل دوم مشابه باشد. البته این هدفون قرار است در رنگ های سفید و سبز در دسترس قرار گیرد.

هندزفری پیکسل بادز جدید با قیمت ۱۷۹ دلار رسما معرفی شد

پیکسل بادز آینده با یک کیس و هدفون کاملاً سفید، در مقابل پلاستیک مشکی لبه های نسل گذشته آن ارائه خواهد شد. برای اینکه ایده بهتری از شکل ظاهری این طرح به دست آورید، ما عکسی از هدفون های سال گذشته را تغییر داده ایم تا تقریباً با درک ما از Pixel Buds A سفید مطابقت داشته باشد.

گوگل Pixel Buds A

گوگل Pixel Buds A

در همین حال، Pixel Buds مدل ۲۰۲۱ از یک رنگ سبز جنگلی بسیار تیره استفاده خواهد کرد. درست مانند رنگ سفید، از این رنگ سبز تیره در قسمت داخلی کیس شارژ و همچنین خود هدفون ها نیز استفاده خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این دو رنگ مطابق با رنگ های گوشی Pixel 5a انتخاب شده باشند، درست همانطور که Pixel 4 و 2020 Pixel Buds هر دو در رنگ های “Clearly White” و “Oh So Orange” در دسترس بودند.

مانند نسل های گذشته گوگل بادز، Pixel Buds A نیز کنترل های لمسی را برای کنترل صدا و دسترسی به دستیار Google ارائه می دهد. کنترل های لمسی باید تقریباً یکسان با مدل های گذشته باشند.

قیمت و زمان عرضه

قیمت Pixel Buds A در حال حاضر نامعلوم است. اما با توجه به نام “A” می توان انتظار داشت که این هدفون جزو دسته محصولات ارزان قیمت تر گوگل باشد، همانطور که Pixel 4a یک گزینه مقرون به صرفه برای Pixel 4 بود. دومین نسل از Pixel Buds در حال حاضر با قیمت 179 دلار در خرده فروشی ها به فروش می رسد. در مورد زمان عرضه Pixel Buds A هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. با این حال، لیست های اخیر FCC به جدیدترین هدفون های بی سیم گوگل اشاره می کند که احتمالا در اواسط سال جاری میلادی معرفی می شود.

بررسی عملکرد گوگل در دنیای سخت افزار

در نهایت نظر شما راجع به هدفون میان رده گوگل Pixel Buds A چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم در عمل چطور عمل خواهد کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی