حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس جدید با صفحه نمایش ۸ اینچی امروز معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شیائومی

در رویداد بزرگی که دیروز شیائومی برگزار کرد، گوشی های سری می ۱۱ این شرکت مانند می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو و می ۱۱ لایت معرفی شدند. در کنار معرفی این گوشی ها قرار بود برخی محصولات دیگر نیز مانند گوشی تاشو شیائومی می میکس جدید و لپ تاپ جدید این شرکت و محصولات دیگر معرفی شوند که این شرکت تصمیم گرفت ادامه مراسم را امروز برگزار کند. حالا پوستر جدیدی از گوشی تاشو شیائومی منتشر شده است که نشان می دهد برخلاف اخبار گذشته که اشاره به نمایشگر ۷ اینچی داشتند، این گوشی از صفحه نمایش ۸ اینچی استفاده خواهد کرد.

شیائومی می میکس جدید با صفحه نمایش ۸ اینچی

در مراسم دیروز شیائومی که کمی هم با بی نظمی برگزار شد علاوه بر گوشی هایی که در بالا عنوان شد، این شرکت از می بند ۶ و پد شارژ بی سیم و روتر و سایر تجهیزات هم رونمایی کرد. در این مراسم همچنین این شرکت از عرضه شیائومی Mi 11i و Mi 11 Lite 4G / 5G و می ۱۱ اولترا برای بازارهای جهانی خبر داد.

اطلاعات تازه نشان می دهد که تولید کننده چینی رویداد معرفی دیگری را امروز در چین برگزار خواهد کرد. حدس زده می شود که شیائومی Mi MIX Fold به عنوان اولین تلفن هوشمند تاشو این شرکت معرفی شود. امروز در Weibo عکسی از این گوشی فاش شده است تا طراحی و مشخصات اصلی آن را مشخص کند.

به نقل از gizmochina، متن چینی که در پایین این پوستر دیده می شود نشان می دهد که می میکس جدید دارای طراحی تاشو داخلی مانند Galaxy Z Fold2 است و مجهز به صفحه نمایش تاشو 8.01 اینچی است که وضوح 2K دارد و 1.1 میلیارد رنگ تولید می کند.

ماژول دوربین عقب MI MIX Fold شبیه محفظه دوربین Xiaomi Mi 10S به نظر می رسد که اخیراً در چین معرفی شده است. این دوربین مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. دستگاه مجهز به بلندگوی چهارگانه هارمن کاردون است که خروجی سه بعدی را ارائه می دهد.

این گوشی از چیپست Snapdragon 888 استفاده می کند و می تواند MIUI 12 را اجرا کند و یک باتری 5000 میلی آمپری را در خود جای دهند. شیائومی می میکس جدید از فناوری Liquid Lens استفاده خواهد کرد. این اولین استفاده از فناوری مذکور در موبایل های هوشمند است.

 

انتظار می رود شیائومی امروز یک چیپست را نیز برای گوشی های هوشمند معرفی کند. در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن در دسترس نیست. همچنین انتظار می رود این شرکت از برخی محصولات دیگر مانند Mi Notebook Pro جدید ، ماشین لباسشویی Mi با ویژگی بارگیری از جلو، جاروبرقی Mi Robot جدید و … رونمایی کند.

 

نظر شما درباره گوشی Mi MIX Fold چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

مگه تبلته😐

AL1K1NG

اره دیگه
مثه گلکسی فولد و میت ایکس

ahmad

چه کولاکی کرده شیا

AL1K1NG

برا دوتا چیز مراسم امروز منتظر و هایپم:
اولیش دید و انتظار شیا از ی گوشی تاشو
ببینیم ایا طرز تفکرش با سام و هواوی فرق داره و چیز جدیدی اضافه میکنه یا نه
دومیش لنز مایع
مراسم دیروز منتظر اولترا بودم ک برا من قانع کننده نبود
ببینیم امروز چه میکنه

خدا کنه واسه گلوبال باشه نه چین

دعا کنید واسه گلوبال باشه نه چین

چه فرقی داره ما ک پولمون نمبرسه برسه هم چیزای بهتری هست

Milad7

خیلی عالی و خفنه 😎 ایول شیا 🤠

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی