حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش بیش از ٣٠,٠٠٠ نسخه‌ای گوشی منعطف Mi Mix Fold در کمتر از یک دقیقه!

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، شیائومی

شیائومی در اوایل فروردین، مراسم‌های بزرگی را برگزار کرد و در یکی از آن‌ها، از اولین گوشی منعطف خود با نام Mi Mix Fold رونمایی کرد و این غول چینی توانست در کمتر از یک دقیقه، بیش از سی هزار نسخه از گوشی منعطف خود را به فروش برساند!

مروری بر مشخصات Mi Mix Fold

در مورد مشخصات و قیمت این گوشی قبلاً در ترنجی صحبت کرده بودیم و شما می‌توانید نگاهی به مشخصات فنی دقیق این گوشی بیندازید:

گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Fold رسما معرفی شد

گوشی منعطف Mi Mix Fold با مشخصات برجسته‌ای عرضه شد؛ از جمله این مشخصات برجسته، می‌توان به استفاده از لنز مایع برای اولین بار در این گوشی اشاره کرد‌، کار جسورانه‌ای که شیائومی در گوشی منعطف خود انجام داد. یکی دیگر از این مشخصات جذاب، بهره‌گیری از تراشه عکاسی مخصوص شیائومی با نام Surge C1 در این گوشی است که با الگوریتم‌های مخصوص شیائومی، عکس را پردازش می‌کند. بنابراین شاید بتوان گفت Mi Mix Fold، یکی از خاص‌ترین گوشی‌های ساخته شده توسط شیائومی است.

تراشه Surge C1

پردازنده سیگنال تصویر شیائومی با نام Surge C1

در ادامه مطلب به فروش خارق‌العاده Mi Mix Fold می‌پردازیم.

رکورد فروش می میکس فولد

میزان فروش می میکس فولد

به نقل از Gsmarena، شیائومی با انتشار پوستر رسمی در مورد میزان فروش و درآمد کسب شده در اولین سری فروش می میکس فولد، توانست ما را به تعجب وا دارد. طبق پوستر منتشر شده توسط شیائومی، بیش از ۴٠٠ میلیون یوان چین (معادل ۶١.٣۴۶ میلیون دلار آمریکا) درآمد در اولین سری فروش می میکس فولد از آن این برند شده است؛ آن هم در کمتر از یک دقیقه! 

اما بیایید حساب کنیم که حداقل چند نسخه از میکس فولد در این مدت به فروش رسیده است؟ خب اگر بخواهیم قیمت گران‌ترین نسخه این گوشی را با برچسب ١٢,٩٩٩ یوانی در نظر بگیریم و رقم فروش کل را تقسیم بر آن کنیم، به عددی بیش از ٣٠,٠٠٠ می‌رسیم؛ بله درست است، شیائومی توانسته در کم‌تر از یک دقیقه، بیش از سی هزار نسخه از می میکس فولد را به فروش برساند که برای یک گوشی منعطف، واقعاً حیرت انگیز است.

به نظر شما جذاب‌ترین ویژگی می میکس فولد چیست؟ آیا این گوشی منعطف لایق این حجم از محبوبیت هست؟ ترجیح می‌دهید از گوشی منعطف استفاده کنید یا یک پرچمدار را انتخاب کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

فکر کنم بهتر از این هم برای نیمه دوم داشته باشه…
این فقط یه شروع بود… در واقع میکس فولد نقطه برتری‌ کاملی نسبت به رقبا نداشت… جز قیمتش که از رقبا برترش میکرد…

iTroll 2nd Gen

چقدر استقبال زیادی شده
و برخی امکانات بی نظیر داره که ممتازش میکنه
و البته برخی کسری هایی هم داره …
اما شما هم تو مراسم دقت کردید ؟؟؟
من احساس کردم قسمتی که لولا هست هنگام باز شدن از دیگر تاشوها بیشتر فرورفتگی داره …

Mahdi

نظر شخصی : هیچوقت از گوشی تاشو خوشم نیومده و نخواهد آمد ، حتی اگه ۳۰۰ دلارم قیمتش باشه سراغش نمیرم

m.b

منم… البته تا الان… شاید در آینده خوشم بیاد…

AL1K1NG

به غایت تصویر زمینه بدی داره😑ینی هربار تصاویر تبلیغاتیش رو میبینم رو مخم میره این قضیه😑

Sarnevesht

واقعا جالبه آمار فروشش.من از گوشی های تاشو خیلی خوشم میاد.
من به شخصه اگه قرار باشه گوشی تاشو بخرم یا هواوی میت ایکس 2 رو میخرم یا اگه پولم کم باشه هیچ وقت زد فولد 2 یا میکس فولد رو نمی‌خرم. چون مهمترین چیز تو این گوشی ها تجربه کاربری هست که توی دو گوشی زیاد جالب نیست.. هر دو صفحه نمایش بیرونشون نسبت تصویر موز داره که واقعا افتصاحه.. بعدشم اینکه سامسونگ و شیائومی صفحه نمایش بیرونی کیفیت تصویر کمی دارن و سامسونگ هم 60 هرتزه.. و یکی دیگه از مهترین دلایل شیار زمخت وسط صفحه نمایش بیرونی این دو گوشی هست… به هر حال این نظر منه

Milad7

در نتیجه پول هست خیلیم هست ولی ما نداریم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️