حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت اتصال به دو دستگاه در هندزفری گلکسی بادز پلاس مختص دستگاه های سامسونگ است

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

هفته گذشته بود که گلکسی بادز پلاس با عمر باتری بیشتر، سه میکروفون و قیمت ۱۴۹ دلار رسما معرفی شد. یکی از قابلیت های جدید و دوست داشتنی این دستگاه قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان بود. حالا اما گفته می شود که قابلیت اتصال به دو دستگاه در هندزفری گلکسی بادز پلاس مختص دستگاه های سامسونگ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قابلیت اتصال به دو دستگاه در هندزفری گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز پلاس

جدیدترین هدفون‌های واقعا بی‌سیم سامسونگ با توجه به بهبود کیفیت صدا و شارژدهی بیشتر باتری توانسته است نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کند. با این حال سامسونگ به‌تازگی از یک قابلیت که در زمان معرفی در مورد گلکسی بادز پلاس اعلام کرده بود عقب نشینی کرده است. در واقع این شرکت می‌گوید قابلیت اتصال همزمان گلکسی بادز پلاس وجود دارد اما استفاده از آن محدود خواهد بود.

در صفحه رسمی گلکسی بادز پلاس به ویژگی اتصال همزمان چند دستگاه اشاره شده بود اما یعدا این قابلیت حذف شد. هنگامی که وبسایت DroidLife پیگیر حذف این ویژگی شد، سامسونگ اعلام کرد که قابلیت اتصال همزمان گلکسی بادز پلاس به چندین دستگاه تنها در گوشی‌های هوشمند گلکسی که از اندروید 7.1.1 یا بالاتر استفاده می‌کنند در دسترس خواهد بود.

دلیل این موضوع آن است که کاربران باید از اپلیکیشن SmartThings برای اتصال گلکسی بادز پلاس به چند دستگاه استفاده کنند. SmartThings نام یکی از اپلیکیشن‌های موجود برای گوشی‌های گلکسی مجهز به اندروید 7.1.1 و بالاتر است.

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های جانبی از جمله +Galaxy Buds را روی گوشی‌هایی که به یک حساب سامسونگ مشترک متصل هستند استفاده کند.

دقیقا هم‌چون اتصال ایرپادهای اپل که کاربر می‌تواند روی دستگاه‌های متصل به یک حساب iCloud از آن استفاده کند. DroidLife مدعی شده است که توانسته است یک گلکسی بادز پلاس را روی یک گلکسی زد فلیپ و یک گلکسی نوت 10 به صورت هم‌زمان متصل کند.

کاربرانی که دو گوشی هوشمند گلکسی ندارند برای اتصال گلکسی بادز پلاس در دو تلفن هوشمند می‌بایست ابتدا اتصال گوشی با گلکسی بادز را قطع کنند و سپس با گوشی دیگر به  +Galaxy Buds متصل شوند.

نظر شما چیست؟ این یک موضوع منفی برای گلکسی بادز پلاس خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

عجب!

Milad7

به ایرپاد نمیرسه…

Dr.Nazer

#حضرت_ایرپاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)