حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می بند ۶ با واتس اپ و تلگرام ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

در ترنجی خواندیم که شیائومی می بند ۶ هم در مراسم ۹ فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد. شیائومی حداقل ۴ موبایل را در کنار تراشه اختصاصی خود (شاید فقط یک ISP) را در این مراسم خواهد داشت. امروز اما اعلام شده که شیائومی می بند ۶ با واتس اپ و تلگرام ارایه خواهد شد.

شیائومی می بند ۶

به نظر می رسد که شیائومی شایعه ارایه شدن واتس اپ و تلگرام برای می بند ۶ را تحقق ببخشد. به جز این هم جالب است که در این بازه زمانی شاهد نسخه جدید می بند خواهیم بود. نسل قبلی آن اواخر بهار ۱۳۹۹ معرفی شده بود و در حال حاضر فقط ۹ ماه از ارائه آن می گذرد.

متأسفانه، این شرکت از جزئیات جدید در مورد این ردیاب تناسب اندام جدید رونمایی نکرد. با این حال، این یک کلیپ ویدیویی را در توییتر به اشتراک گذاشت که این گجت پوشیدنی را در رنگ های مختلف و چهره های تماشایی نشان می دهد.

ردمی می بند ۶

ردمی می بند ۶

 

می بند ۶ احتمالا با سنسور SPO2 و GPS داخلی می آید

این گجت پوشیدنی جدید با عنوان Mi Smart Band 6 خارج از چین ارایه می شود اما در چین با نام Mi Band 6 ارایه خواهد شد. هر دو کاملا شبیه به هم هستند، اما شایعه شده است که فقط نسخه چینی با تراشه NFC روی آن قرار دارد.

شیائومی با دستبند Mi Band در بازار داخلی خود از سیستم های پرداخت بدون وجه پشتیبانی می کند. متأسفانه، این پشتیبانی هنوز به بازارهای جهانی نرسیده است. طبق اطلاعات قبلی، ردیاب جدید تناسب اندام از یک GPS داخلی ، سنسور SpO2 و 19 حالت تمرینی جدید برخوردار است.

سنسور SpO2 یکی از مهمترین ویژگی های این روزهای COVID-19 است. از این گذشته ، به کاربران کمک می کند تا در صورت آلوده شدن به ویروس ، سطح اکسیژن خود را کنترل کنند. این یک روش خوب برای پیگیری تخریب بدن است. مورد مهم دیگر پشتیبانی GPS است. سیستم ناوبری وابستگی به تلفن های هوشمند را کاهش می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر می بند ۶ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

برآمدگی کادر دوربین اولترا به حدی هست که میشه یه نی جوهر خودکار رو روش گذاشت…😂🤦‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)