حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع هواوی برای شارژ وایرلس معکوس از فاصله دور واقعا جذاب است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | حق اختراع، هواوی

ما در حال حاضر نمونه های پیش تولید شارژر وایرلس از راه دور را دیده ایم. همچنین شارژ معکوس وایرلس را در موبایل های خود داریم. فکر کنید چقدر جذاب می شد که مثلا موبایل شما به صورت بی سیم و از راه دور می توانست ساعت هوشمند شما را شارژ کند؟ به همین دلیل است که می گویم حق اختراع هواوی برای شارژ وایرلس معکوس از فاصله دور واقعا جذاب است. این ویژگی می تواند شرایط عموما بد شارژدهی گجت های پوشیدنی را حل کند.

حق اختراع هواوی

به گزارش huaweicentral شارژ بی سیم می تواند کابل ها و آداپتورهای برق را کاهش دهد. همچنین، این یک گزینه مناسب است که دستگاه شما را شارژ کند. هواوی با این حق اختراع می تواند فاصله شارژ بی سیم را افزایش دهد. این مخصوصاً برای وسایل شخصی مانند دستبندها و ساعتهای هوشمند مناسب است.

این حق اختراع هواوی برای مواد مختلفی مانند آهن، آلومینیوم، مس، مواد آلیاژی، لوله های فلزی، پوسته های فلزی تجهیزات، سازه های فلزی ساختمان و سایر فلزات تست شده است. همچنین می تواند از داخل انسان، حیوان، خاک، زمین، آب دریا و … یک دی الکتریک غیر فلزی هم کار کند، به شرطی که رسانایی آن بیشتر از هوا باشد.

سند ثبت اختراع یک سیستم شارژ بی سیم را توصیف می کند. این سیستم شامل: یک دستگاه انتقال دهنده و یک دستگاه گیرنده.

حق اختراع هواوی

حق اختراع هواوی

از این جا به بعد شاید درکش برای همه کاربران کمی سخت باشد اما اینطور است که دستگاه انتقال دهنده شامل یک مدار اینورتر و دو الکترود انتقال دهنده است. انتهای ورودی مدار اینورتر به منبع تغذیه DC متصل است و دو انتهای خروجی مدار اینورتر یکی یکی به دو الکترود انتقال دهنده متصل می شوند.

دستگاه گیرنده شامل دو الکترود گیرنده و یک مدار یکسو کننده است. دو ترمینال ورودی مدار یکسوساز با دو الکترود گیرنده به صورت یکی یکی متصل می شوند و ترمینال خروجی مدار یکسوساز با بار متصل می شود.

در کاربرد حاضر، یکی از دو الکترود انتقالی و گیرنده از طریق یک رسانه انتقال اول با رسانایی بیشتر از هوا عبور می کند. بنابراین، می توان ظرفیت جفت سازی معادل بین الکترود انتقال دهنده و الکترود گیرنده را افزایش داد، در نتیجه فاصله انتقال شارژ بی سیم را به طور موثر افزایش می دهد و انعطاف پذیری شارژ بی سیم را افزایش می دهد.

به صورت خلاصه اینطور است که مثلا موبایل شما به صورت بی سیم می تواند ساعت هوشمندتان را شارژ کند. چه کارایی دیگری را می توانید برای آن متصور شوید؟ این ویژگی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

اگه این جذابه باشه مال شیائومی محشره

Milad7

این عالیه و کاربردی👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)