حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم معرفی پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو F3 را چطور تماشا کنیم؟

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | پوکو

پوکو قرار است امروز حداقل ۲ گوشی هوشمند جدید معرفی کند. این دستگاه ها POCO X3 Pro و POCO F3 هستند. از چند ماه گذشته دو دستگاه مذکور در کارخانه شایعات هستند. در جدیدترین گزارش ها، ما حتی شاهد ارائه رندرهای POCO X3 Pro همراه با مشخصات دقیق هستیم. همچنین می دانیم که این شرکت POCO F3 را در سطح جهانی به بازار عرضه خواهد کرد، دستگاهی که مشابه همان Redmi K40 خواهد بود. اما این ها به کنار، اجازه بدهید ببینیم مراسم معرفی پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو F3 را چطور می توان تماشا کرد؟

تماشای مراسم معرفی پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو F3

مراسم معرفی پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو F3 قرار است امروز ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه ۲ فروردین ۱۴۰۰ به وقت تهران برگزار شود. این شرکت یک رویداد آنلاین را میزبانی خواهد کرد. شما می توانید پخش زنده مراسم را از یوتیوب و در کادر زیر تماشا کنید. (نکته: فیلترشکن فراموش نشود. در صورت خاموش بودن فیلترشکن اینجا کادری نمی بینید).


خب، بیاید کمی درباره مشخصات دستگاه ها صحبت کنیم.

مشخصات و قیمت گذاری POCO X3 Pro

پوکو ایکس ۳ پرو

پوکو ایکس ۳ پرو

پوکو X3 Pro از یک دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر و یک ماژول دوربین عقب مدور برخوردار است. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه از یک صفحه نمایش در اندازه 6.67 اینچ با رزولوشن FHD + و پنل IPS برخوردار است که ممکن است رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد. انتظار می رود این گوشی توسط چیپست هنوز معرفی نشده اسنپدراگون ۸۶۰ کوالکام ارایه شود. این دستگاه ممکن است در ۲ انتخاب حافظه رم و حافظه داخلی ارایه شود که عبارت است از:

  •  ۱- ۶ گیگابیت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۲- ۸ گیگابیت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

از لحاظ نرم افزاری، POCO X3 Pro قرار است Android 11 را به صورت پیش فرض ارایه کند. حتی شایعه شده است که این دستگاه سنسور اثر انگشت جانبی را نیز  در قفل پاور تعبیه کرده است.

این تلفن هوشمند به احتمال زیاد از دوربین اصلی چهارگانه برخوردار است که گفته می شود شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. سه سنسور دیگر ممکن است شامل یک دوربین فوق عریض، یک دوربین ماکرو و یک دوربین عمق سنج باشد. انرژی این تلفن هوشمند می تواند یک باتری 5160 میلی آمپری تامین کند که با پشتیبانی به شارژ سریع 33 وات مجهز است. انتظار می رود دستگاه دارای سه رنگی شامل: سیاه ، آبی و برنز باشد.

قیمت POCO X3 Pro اخیراً توسط یک خرده فروش اروپایی و پیش از معرفی لو رفته است. قرار است مدل پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از 269 یورو شروع شود. نسخه بالاتر با 8 گیگابایت حافظه + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ممکن است 319 یورو باشد.

مشخصات مورد انتظار POCO F3

پوکو F3 به احتمال زیاد همان مشخصات Redmi K40 را که اخیراً اعلام شده است، شامل می شود. این دستگاه ممکن است از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD + برخوردار باشد. این صفحه نمایش قرار است تا حداکثر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد. این تلفن ممکن است توسط چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شود که باید تا 8 گیگابایت رم به آن کمک کند. حتی می توان مدل رده بالاتری نیز ارائه داد که ممکن است با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شود.

از نظر تصویربرداری، انتظار می رود POCO F3 از یک دوربین سه گانه برخوردار باشد که ممکن است با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی تجهیز سود. برای سلفی و تماس تصویری، انتظار می رود این تلفن از یک دوربین 20 مگاپیکسلی استفاده کند. گفته می شود که کل این پکیج از باتری 4520 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد که می تواند پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید پوکو هستید؟ کدام یک برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

درود بر اقای عطایی
سال نو مبارک ، امیدوارم سالی پر خبری براتون باشه
😊
بلک شارک 4 در بخش صدا به صدر رنکینگ Dxo قرار گرفته
https://www.dxomark.com/black-shark-4-pro-audio-review-an-outstanding-evolution/

M K

سلام همه عسلا و گلا
از سایت همسایه به عنوان جاسوس استخدام شدم تا بیام اینجا رو داغون کنم😂
والا از اونجا خسته شدم اومدم اینجا
امیدوارم بتونم مفید باشم

Mahdi

خوش اومدی

The MTest MT

به به بفرما قند و چایی

meiyou

فقط ظاهر دوربینش مثل poco x3 نباشه، دیگه هر چی باشه قبوله

m.b

یه گالن از محصولات جدید برای 29 مارس تنظیم شد…
از محدود دفعاتی هست که شیائومی بجای پس و پیش کردن رویداد های چین و گلوبال، همزمان هردو رو انجام میده…
یعنی دیگه لازم نیست منتظر معرفی گلوبال محصولات باشیم…
فعلاً mi 11 pro و mi 11 pro plus و mi 11 lite(4g و 5g) و لپ‌تاپ و یه سری چیزای دیگه رو حدس میزنن… باید بیشتر از این باشه…

Mahdi

میکس جدیدم قراره معرفی بشه

m.b

شایعه‌ش مطرح هست… مشخص نیست…

Mahdi

امیدوارم یه محصول جذاب و خاص باشه

m.b

فعلاً سریعترین شارژر های 120 واتی که داریم باتری 4000 رو توی 15 دقیقه 0 تا 100 میکنن…
همونطور که انتظار نیرفت که همه پیشرفت کنن، دومین نسخه از شارژر 120 وات شیائومی باتری 4500 رو تو همین زمان 0 تا 100 میکنه… فردا همراه بلک‌شارک 4 پرو معرفی و عرضه میشه…
دلیل اینکه سری mi 11 نداشتن سبک‌تر و نازک‌تر کردن پکیج گوشی و استفاده از شارژ وایرلس قویتر و همچنین فعلاً امکان استفاده همزمان از باتری 5000 به همراه شارژر 120 وات وجود نداره…

Mahdi

همین شارژر ۶۶ وات فایند ایکس۳پرو کافیه ، کمتر از ۳۰ دقیقه فول شارژ میکنه ، این هزینه ها رو بزارن واسه سر و سامان دادن رابط کاربری بهتره

Milad7

هیجان انگیز نبود برام 🙄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)