حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات بلک شارک ۴ را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ روز پر مشغله ای از جهت برگزاری کنفرانس های کمپانی های مختلف خواهد بود. از تیزر های متعدد وان پلاس برای معرفی نسل جدید گوشی های پرچمدار، میان رده و ساعت هوشمند این شرکت گرفته تا معرفی سری جدید بلک شارک شیائومی و حتی شایعه ای نیز مبنی بر برگزاری کنفرانس اپل در این تاریخ مطرح بود که البته بعد ها تکذیب شد. امروز اما نوبت به بلک شارک ۴ می رسد تا با هم به تصاویر و مشخصات لو رفته از این دستگاه نگاهی بیندازیم.

بلک شارک ۴

همان طور که گفتیم گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ قرار است ۳ روز دیگر و در کشور چین رونمایی شود. حال به نقل از وب سایت playfuldroid، آخرین اطلاعات درز کرده از این گوشی مربوط به یک گیمر چینی است که طراحی کلی این دستگاه را به ما نشان می دهد.

بلک شارک ۴

با صفحه نمایش بلک شارک ۴ شروع می کنیم که دارای یک حفره کوچک در قسمت بالا و میانی نمایشگر آن می باشد. این ترکیب در تضاد با تمام گوشی های بلک شارک گذشته است که از بریدگی صفحه نمایش چشم پوشی کرده و در عوض به حاشیه های کمی ضخیم تر در بالا و پایین گوشی متکی بودند. با نگاه به سمت راست می توانیم دکمه های مکانیکی را که در بلک شارک ۳ پرو نیز وجود داشت، ببینیم. همچنین اسکنر اثر انگشت نیز در کناره سمت راست گوشی قابل مشاهده است، البته این مورد در تضاد با نسل گذشته این سری می باشد که اثر انگشت آن ها زیر صفحه نمایش بود. حال باید صبر کرده و ببینیم دلیل این تصمیم شیائومی برای جابجایی این حسگر به کنار گوشی چیست!

بلک شارک ۴

ما همچنین از قسمت پشتی بلک شارک ۴ نیز تصاویری در اختیار داریم. با اینکه خود دستگاه در یک قاب محافظ می باشد و یک فن خنک کننده نیز به آن چسبانده شده است. این فن که معمولاً در اکثر گوشی های گیمینگ به عنوان لوازم جانبی فروخته می شود، دارای یک چراغ LED نیز می باشد که احتمالاً دمای گوشی را می توان از روی آن مشاهده کرد. پردازنده این دستگاه هم به احتمال زیاد از نوع اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. در نهایت به قسمت دوربین این گوشی می رسیم که به سه لنز با چینش افقی و در وسط دستگاه مجهز شده، اگر چه اطلاعاتی از رزولوشن و نوع سنسور های بکار رفته در آن ها نداریم.

بلک شارک ۴

همان طور که در عکس اصلی مطلب مشخص است، حساب رسمی بلک شارک در Weibo، یک پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته که طرح پشت بلک شارک ۴ را در رنگ مشکی به نمایش می گذارد.

تاریخ معرفی سری بلک شارک ۴ رسما مشخص شد: ۳ فروردین ۱۴۰۰

انتظارات شما از سری جدید بلک شارک ۴ شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

ی تغییر اساسی ب ظاهر میدادید بد نبود

دوستان امسال نوت جدید نمیاد؟
سال دیگه میاد؟
جریان چیه

Taha

چرا حاشیه هاش کمه،
چرا پانچ هول داره؟؟!😬

S AH

توقع داشتم سه چلر سلنت بالا پایین حاشیه باشه

Young-kidd

طبق این عکسی که از بلک شارک جدید نشر شده طراحیش نسبت به گوشی های گیمینگ دیگه ضعیفتره
(ولی نکته مثبتش اینه که همیشه قیمت مناسب تری با گوشی های گیمینگ دیگه داره).

Milad7

بلک شارک ۴ پرو صدرنشین دگزو در بخش صوتی شد 🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی