حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر mini-LED تا اردیبهشت معرفی نخواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

بر اساس گزارش منتشر شده از طرف منبعی که گفته می شود با زنجیره تامین این غول فناوری در ارتباط است، آیپد پرو ۲۰۲۱ تا اردیبهشت ماه معرفی نخواهد شد. گفته می شود که اپل در آیپد پرو ۲۰۲۱ از صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی mini-LED استفاده کرده است و بهبود های چشمگیری نیز در مشخصات این دستگاه مشاهده می شود.

آیپد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر mini-LED تا اردیبهشت معرفی نخواهد شد

آیپد پرو ۲۰۲۱

بر اساس DigiTimes ، اپی استار تامین کننده اختصاصی اپل برای mini-LED های مورد نیاز برای نمونه ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو ۲۰۲۱ خواهد بود. پنجاه درصد ظرفیت تولید این شرکت برای تبلت اپل رزور شده است و انتظار می رود که اولین محموله در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ که از اول آپریل شروع می شود، آماده ارسال شوند. MacRumors برای اولین بار خبر از تغییر در برنامه معرفی اپل داد ولی این را هم در نظر داشته باشید که پیش از این گمان می رفت که این تبلت در ماه مارس معرفی شود.

در گزارشات جدید خبری از آیپد پرو ۱۱ اینچی نیست

اگر فرض را بر این بگذاریم که این گزارش درست است، این امکان وجود دارد که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی جدید بخشی از مراسم سوم فروردین اپل نباشد، البته اگر چنین مراسمی اصلا در کار باشد. عجیب است که گزارش اخیر هیچ اشاره ای به مدل ۱۱ اینچی آیپد پرو نمی کند. این می تواند به این معنی باشد که اپل قصد دارد از فناوری mini-LED فقط در نسخه ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو ۲۰۲۱ استفاده کند و تبلت کوچک تر را با مشخصات ضعیف تری روانه بازار کند.

چرا آیپد نتوانست جایگزین رایانه های شخصی شود

حالا که صحبت از مشخصات شد باید بگوییم که گفته می شود آیپد پرو ۲۰۲۱ از تراشه ۵ نانومتری اپل A14X Bionic بهره خواهد برد و با پشتیبانی از شبکه 5G با بسامد بینهایت بالا، ارتباط بی سیم پرسرعت و عملکردی بی نظیر را در یک بسته «سبک و باریک» ارائه خواهد کرد. بر اساس رندرهای غیر رسمی منتشر شده، آیپد پرو ۲۰۲۱ با حاشیه های باریکتر و مجموعه دوربین دوگانه در کنار اسکنر لیدار بسیار به مدل ۲۰۲۰ شباهت خواهد داشت.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که اپل در هنگام عرضه آیپد پرو ۲۰۲۱ ، برنامه ای برای معرفی یک تغییر گسترده در طراحی ندارد و راستش را هم بخواهید، نیازی هم به این کار ندارد، مخصوصا اینکه هیچ کدام از رقیبان محصولی شبیه به آن معرفی نکرده است. گفته می شود که در کنار آیپد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر mini-LED احتمال این وجود دارد که اپل از محصولات دیگری همچون Airtag ، Airpod 3  و iMac جدید پرده برداری کند. ما تمامی اطلاعات مربوط به این مراسم و محصولات جدید اپل را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظرش میمونیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد