حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری بلک شارک ۴ رسما مشخص شد: ۳ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

سری بلک شارک ۴ گوشی های گیمینگ بعدی شیائومی خواهند بود. طبق خبرهای منتشر شده این سری شامل دو مدل بلک شارک ۴ و بلک شارک پرو خواهد بود. این دو مدل طبق اعلام شیائومی به صورت رسمی در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ معرفی می شوند.

سری بلک شارک ۴

پوستر جدیدی که شیائومی برای معرفی سری بلک شارک ۴ منتشر کرده است تنها روز معرفی این سری را مشخص کرده است و هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن به ما نمی دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده در gizmochina، گوشی که با شماره مدل KRS-A0 در کنسول Google Play ، TENAA و 3C مشاهده شده است، گوشی بلک شارک ۴ پرو است که به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است.

بلک شارک ۴ پرو

اما گوشی که با شماره مدل PSR-A0 در کنسول های گفته شده مشاهده شده است، گوشی بلک شارک ۴ است که به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است. هر دو این گوشی ها دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی خواهند بود که می تواند پشتیبانی از رفرش ریت 144 هرتز را به همراه داشته باشند.

اما احتمالا رزولوشن این دو باهم متفاوت خواهد بود. در نسخه معمولی رزولوشن صفحه نمایش Full HD + خواهد بود اما در نسخه پرو شاهد صفحه نمایشی با رزولوشن Quad HD + خواهیم بود.

این سری توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهند شد. انتظار می رود هر دو مدل با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات ارائه شوند. پس از اینکه گوشی های سری گیمینگ Red Magic 6 Pro و Asus Rog Phone 5 Ultimate با ۱۸ گیگابایت رم معرفی و روانه بازار شدند، انتظار می رود این سری نیز حداقل میزان ۱۸ گیگابایت رم را پشتیبانی کنند.

 

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی رسما معرفی شد

 

طبق شایعات در بخش دوربین، بلک شارک ۴ پرو دارای دوربین ۳ گانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود اما در نسخه معمولی شاهد دوربین ۳ گانه با دوربین اصلی ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. این دو مدل با سیستم عامل اندروید ۱۱ روانه بازار خواهند شد.

 

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 به همراه مدل پرو و مدل محدود Ultimate Edition رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره سری بلک شارک ۴ چیست؟ منتظر معرفی آن هستین؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یه قبیله گوشی که در فرودین معرفی می شوند

Mohammadr

دوستان ی چند تا سوال:
امکان وصل شدن هنزفری بیسیم و ساعت هوشمند به طور همزمان وجود داره؟ گوشی شیائومی

نظرتون راجب هنزفری هایلو gt1 چیه؟تو این رنج بهترش هست؟

ساعت هم هایلو سولار Ls05…. البته شاید mi band بهتر باشه اما بخاطر طراحیش اینو ترجیح دادم… هرچند عیب بزرگ نبود میکروفن رو داره، اما خب زیباتره نسبت به mi band و اکثر ساعت‌های هوشمند… ضد آب هست؟ چند تا منبع حرفای متفاوت زده بودن…
ممنون

david2arc

جی تی وان واسه موزیک خوبه ولی مکالمه داغووووونه حواست باشه

خدا کنه نسخه پرو رو اسنپ ۸۸۸ بذاره.

Milad7

فقط نسخه ی پرو 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی