حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاترین امتیاز AnTuTu Benchmark ماه جولای: اسنپدراگون ٨٨٨ همچنان در صدر

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، بنچمارک

انتوتو بنچمارک، یک معیار نسبتاً معتبر برای اندازه گیری میزان قدرت گوشی‌ها است. این بنچمارک، به صورت ماهانه برترین دستگاه‌ها را در رده بندی‌های خود اعلام می‌کند. برای همین، انتوتو بنچمارک به تازگی برترین گوشی‌های ماه جولای ٢٠٢١ را اعلام کرده است. در ادامه، به بالاترین امتیاز AnTuTu Benchmark در ماه جولای می‌پردازیم.

بالاترین امتیاز AnTuTu Benchmark در ماه جولای: پرچمدار بلک شارک و صدرنشینی چند ماهه

انتوتو ماه پیش نیز لیستی از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار چین را منتشر کرده بود. بر اساس این لیست، بلک شارک ۴ پرو و نوبیا رد مجیک ۶ پرو دو رتبه برتر این لیست و رده بندی بودند.

 

بیشترین امتیاز بنچمارک AnTuTu ماه ژوئن در چین: نمایندگان شیائومی در صدر

 

این ماه نیز انتوتو لیست بالاترین امتیازات مربوط به رده پرچمداران را منتشر کرده است. اما این ماه و تاکنون، خبری از لیست مربوط به گوشی‌های میان رده نیست. به گزارش Gizchina، این لیست اخیراً از سوی انتوتو بنچمارک منتشر شده است. برای همین، در حال حاضر قصد داریم تا به بیشترین امتیاز AnTuTu Benchmark در ماه جولای ٢٠٢١ و در بخش پرچمداران بپردازیم.

در لیست جدید منتشر شده از انتوتو، گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 888 به چشم می‌خورند. به نظر می‌رسد که همچنان صدرنشینی این گوشی‌ها ادامه دار است. این در حالی است که تراشه Snapdragon 888 Plus نیز معرفی شده است. اما با این وجود، هنوز هیچ دستگاهی از Snapdragon 888 Plus استفاده نمی‌کند. احتمال می‌رود که گوشی‌های iQOO 8 و Honor Magic 3 برای اولین بار به نسخه اورکلاک شده تراشه Snapdragon 888 مجهز شوند. اما تراشه Snapdragon 888، سال گذشته برای اولین بار در گوشی Mi 11 به کار گرفته شد. این تراشه، اولین تراشه ۵ نانومتری کوالکام است. اسنپدراگون ٨٨٨، در واقع ساخت سامسونگ است. هسته‌های پردازشی Cortex-A78 و Cortex-A55 و Coetex-X1 به صورت سفارشی سازی شده در این تراشه موجود هستند. پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 660 نام دارد.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

اما اجازه دهید تا در نهایت به سراغ گوشی‌های برتر این لیست برویم. همان گونه که اشاره کردیم، خبری از گوشی‌های میان رده در لیست جدید انتوتو نیست. به همین ترتیب، بلک شارک ۴ پرو همچنان لقب قدرتمندترین گوشی هوشمند اندرویدی در انتوتو بنچمارک را داراست. در رتبه‌های بعدی، نوبیا رد مجیک ۶ پرو و وان پلاس ٩ پرو دیده می‌شوند. ١٠ گوشی برتر AnTuTu Benchmark، دارای Snapdragon 888 هستند. این رتبه به طور دقیق، به شرح زیر است:

بالاترین امتیاز AnTuTu Benchmark در ماه جولای ٢٠٢١

١- بلک شارک ۴ پرو: ١۶ گیگابایت حافظه رم / ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ٨۵۴,۴٣٩

٢- نوبیا رد مجیک ۶ پرو: ١٢ گیگابایت حافظه رم / ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ۸٣١,١۶٣

٣- وان پلاس ٩ پرو: ١٢ گیگابایت حافظه رم / ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ٨٢٢,٣٣٨

۴- اوپو فایند ایکس ٣ پرو: ١٢ گیگابایت حافظه رم / ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ٨١٨,٣٠٩

۵- ریلمی GT: ١٢ گیگابایت حافظه رم / ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ٨٠٨,٨۵٢

۶- وان پلاس ٩: ١٢ گیگابایت حافظه رم / ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ٨٠٧,٩٣۵

٧- ویوو ایکس ۶٠ پرو پلاس: ١٢ گیگابایت حافظه رم / ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ٨٠٧,٩٣۵

٨- آیکو ٧: ١٢ گیگابایت حافظه رم / ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ٨٠۶,۶٢۵

٩- میزو ١٨: ٨ گیگابایت حافظه رم / ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ٧٩٠,٣٨٧

١٠- شیائومی می ١١ اولترا: ١٢ گیگابایت حافظه رم / ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی: امتیاز ٧٨٧,۴۵٠

نظر شما در مورد این امتیازات و رده بندی بالاترین امتیاز AnTuTu Benchmark چیست؟ آیا تراشه Snapdragon 888 واقعاً برترین تراشه اندرویدی است؟ کدام دستگاه برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

مقایسه دوربین واید دو گوشی پی چهل پرو و می یازده الترا :
comment image
comment image
comment image
هواوی جنساش خوبه و چیزی مصرف نکرده که اون سنسور رو استفاده کرده براش صرفه اقتصادی هم داشته تو این بحران …

AŁɪ

پی پنجاه پرو*

Mahdi

اینا که تست های دکسومارکه 😐😐😐

m.b

“آیا تراشه Snapdragon 888 واقعاً برترین تراشه اندرویدی است؟ کدام دستگاه برای شما جذاب‌تر است؟”
اینکه برترین تراشه اندرویدیه شکی درش نیست اما اینم که از انتظارها پایینتر بود هم شکی درش نیست…
خداروشکر پیش‌بینی کرده بودیم منو چند تن از دوستان که امتیاز 800هزار بیاره که آورد اما با یه تقلب کوچیک😅… چون ما این امتیاز رو تو ورژن 8 انتظارش رو داشتیم اما آنتوتو ورژن 9 رو داد و اونجا به این امتیاز میرسه نه ورژن 8…در واقع این همون پایینتر از حد انتظار بودن اسنپدراگون امسال هست… تازه فکر کنم نسخه پلاس که تا چند روز دیگه میاد شاید بتونه تو ورژن 8 آنتوتو به مرز 800 هزار برسه و انتظاراتی که از 888 داشتیم رو برآورده کنه… گویا این برتری اپل سر پردازنده های 3نانومتری اگر اشتباه نکنم بالاخره میشکنه و پردازنده های اندرویدی تو لیتوگرافی جلو میزنن… احتمالاً همون حوالی بالاخره سفارش tsmc رو هم دست بگیرن…
ماجرای این دو گروه شده مثل استقلال پرسپولیس… مدتی دور دورِ پرسپولیسه و مدتی دوران استقلال… الان اون تایمیه که دوران اپله… چند سال دیگه دوران برعکس میشه و اندرویدی ها کار راحتی برای ساخت پردازنده‌هاشون دارن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️