حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو ایکس ۳ پرو با گوریلا گلس ۶ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | پوکو، شایعات

پوکو با عرضه پوکوفون F1 نام خود را برای همیشه در صنعت گوشی های هوشمند ثبت کرد. پوکوفون F1 تراشه پرچمدار سال ۲۰۱۸ یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ را با قیمتی وحشتناک پایین در اختیار کاربران قرار می داد. متاسفانه این شرکت از زمان بازگشت خود در سال پیش، نتوانسته دستاورد قبلی را تکرار کند. این برند در اولین ماه های سال گذشته میلادی چندین گوشی ردمی را با برند خود عرضه کرد، اما در ماه سپتامبر با معرفی گوشی خوب پوکو X3 NFC ما را شگفت زده کرد. محصول معرفی شده ارزش بالایی در برابر مبلغ پرداختی داشت زیرا یک باتری خیلی بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع، صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، اسپیکرهای استریو، NFC و ویژگی های دیگری را در خود جای داده بود. حالا همه چیز به عرضه پوکو ایکس ۳ پرو اشاره دارد که گفته می شود سری جدید «قاتل پرچمداران» ساخته شده توسط این برند باشد.

درست است که پوکو X3 NFC یا پوکو X3 برای بازار هند، یک دستگاه تحسین انگیز با مجموعه ای از مشخصات خوب است، اما در هر حال جزء گوشی های میان رده به حساب می آید. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 732G استفاده می کند. حالا گزارش ها حاکی از این است که پوکو X3 Pro با پیشرفت قابل توجه نسبت به مدل عادی، به همراه تراشه سری اسنپدراگون 8xx عرضه خواهد شد.

پوکو ایکس ۳ پرو با گوریلا گلس ۶ معرفی خواهد شد

چند روز پیش پوکو در توییتی رمزآلود ، تایید کرد که پوکو ایکس ۳ پرو در تاریخ ۱۰ فروردین در هند عرضه خواهد شد. هرچند Anuj Sharma مدیر پوکو در هند، مشخصا اسم دستگاه را اعلام نکرد. حالا وی تیزر جدیدی را به اشتراک گذاشته است که تایید می کند گوشی پرچمدار آتی به همراه گوریلا گلس ۶ عرضه خواهد شد. این آخرین و پیشرفته ترین نسخه شیشه محافظ کورنینگ به حساب نمی آید. باز هم علیرغم انتشار این اطلاعات، Anuj نام دستگاه را اعلام نکرد. هرچند ما می دانیم که این پرچمدار در ۱۰ فروردین در هند عرضه خواهد شد، پس همه چیز به پوکو ایکس ۳ پرو اشاره دارد.

گوریلا گلس ۶ در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و نسبت به نسل قبلی خود تا دو برابر مقاوم تر است. گوریلا گلس ۶ همچنین می تواند تا ۲۸.۶۵ کیلوگرم -نیرو (یک یکای نیرو برابر با نیرویی که بر یک کیلوگرم جرم در یک میدان گرانشی با شتاب ۹.۸۰ متر بر مجذور ثانیه وارد می شود) فشار را تحمل کند. سایر مشخصات گوشی پوکو ایکس ۳ پرو همچون پردازنده، حسگرهای دوربین، اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری تا به این لحظه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

مشخصات پوکو ایکس ۳ پرو

تصویر منتشر شده از پوکو ایکس ۳ پرو

انتظار می رود که پوکو ایکس ۳ پرو با مدل عادی اشتراکات زیادی داشته باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر خواهد بود و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی از همان طراحی یکسان به همراه بخش دوربین بحث برانگیز مدل پایه بهره خواهد برد. هرچند دوربین اصلی با کاهش نسبت به مدل عادی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و حسگرهای دیگر نیز یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج می باشند.

تراشه مورد استفاده در این گوشی همچنان به عنوان یک راز باقی مانده است. برخی گزارشات به اسنپدراگون +۸۵۵ اشاره می کنند، در حالی که برخی دیگر صحبت از تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ۸۶۰ می کنند. تنها چیزی که ما می دانیم این است که پوکو ایکس ۳ پرو از تراشه ای بهتر از 732G استفاده خواهد کرد و اینکه فقط از شبکه 4G پشتیبانی می کند.

گزارش جدیدی که در 91Mobiles منتشر شده است، اعلام کرده است که این گوشی با دو گزینه حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد. مدل پایه ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و نسخه پیشرفته تر نیز با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. گفته می شود که این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و برونزی در دسترس خواهد بود. انتظار می رود قیمت مدل پایه پوکو ایکس ۳ پرو ۲۹۰ دلار باشد.

نظر شما درباره پوکو ایکس ۳ پرو چیست؟ آیا خواهد توانست با محصولات سایر برندها رقابت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

#نظرسنجی

از اونجایی که تو دنیای موازی الان راس 10 شبه میریم که اسرارآمیز ترین نظرسنجی‌ای که تا حالا داشتیم رو انجام بدیم…😂👽
تو دنیای این نظرسنجی شما نمیدونید به چه چیزی دقیقاً دارید رای میدید… اما هر کدوم از گزینه ها آینده رو تغییر میدند… 😶
24 ساعت فرصت دارید تا تغییر دلخواهتون رو انجام بدید…😊
بعد از این زمان رمز نظرسنجی شکسته میشه و گزینه های اصلی نمایان میشند…🤔
بیاید باهم آینده رو تغییر بدیم… سرنوشت گزینه درست رو انتخاب میکنه…🤨
تیکه بعدی عکسی که امروز منتشر شد رو براتون قرار میدم تا از کل ماجرا باخبر بشید… بعد پایان نظرسنجی عکس کامل که شامل گزینه های نظرسنجی‌مونه پخش میشه و میفهمین گزینه ها چیا هستن واقعا! 😍

comment image

آماده‌اید؟ سوالی بود حتماً بپرسید… تردید نکنید آینده بهتره!
پس بریم!

https://strawpoll.com/e5oxjzf7c

m.b

اون رازه همچین رازی هم نیست دارید بهش رای میدید… الکی گنده نمایی شده…😂 من بودم به بقیه گزنه ها فکر میکردم…👽

Mahdi

من اخراج رو زدن

m.b

هی خدا

Mahdi

اینا چیه اصلا ، یاد کنکور افتادم که سوالات واسم عجیب غریب بود 😂

m.b

گزنه های اصلی امشب مشخص میشه…

ali_s

گزینه چهار😐😂
داش حداقل موضوع گزینه هارو بگو😂

m.b

بعد اتمام مشخص میشه…😂

TaHaSoLtAnI

گزینه ۲ 😂
وای چه اسرار امیز 😂😑

m.b

رمزارو امشب میشکنیم…

TaHaSoLtAnI

من فک میکردم ریبرند سری ردمی کی ۴۰ اینطور باشه
کی ۴۰ : پوکو ایکس ۳ پرو یا پوکو ایکس ۴
کی ۴۰ پرو : پوکو اف ۳
کی ۴۰ پرو پلاس : پوکو اف ۳ پرو
ولی با خبر اینکه پوکو ایکس ۳ پرو کلا با ردمی کی ۴۰ فرق داره نیجه میگیریم که قطعا کی ۴۰ پرو پلاس گلوبالش نمیاد و پوکو اف ۳ میشه همون ردمی کی ۴۰
و پوکو اف ۳ پرو میشه ردمی کی ۴۰ پرو
میگم بچه ها کدومتون پوکو دارین ؟
میگن بخاطر مچ نبودن لانچر پوکو و میوای لگ و باگ زیاد دارع . درسته ؟

TaHaSoLtAnI

اصلاح میکنم : نتیجه °

Mahdi

خب از اولم معلوم بود پروپلاس نمیاد جهانی

TaHaSoLtAnI

یه سوال دیه
بنظرتون گوشی گیمینگ ردمی کی معرفی میشه ؟

The MTest MT

عجب غلطی کردیم یه ان اف سی گرفتیماااا

پوکو عزیز حداقل نمایششو امولد میکردی دیگه.

Milad7

خدایی X3 در رنج قیمت زیر ۶ واقعا پکیج مناسبی را ارائه میده.
باید دید X3 Pro چه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد