حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو ایکس ۳ مدل هند با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۱۲۰ هرتز به قیمت ۲۳۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | پوکو

ما با هم در ترنجی خواندیم که ۳ هفته پیش گوشی پوکو X3 NFC با Snapdragon 732G رسما رونمایی شد. این دستگاه نسخه بین المللی بود و با باتری ۵۱۶۰ میلی آمپری که واقعا اندازه مناسبی هم هست ارایه شد. چند روز پیش اما خبر رسید که باتری پوکو ایکس ۳ در هند ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. این خبر امروز تایید شده چرا که پوکو ایکس ۳ مدل هند با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۱۲۰ هرتز به قیمت ۲۳۰ دلار رسما معرفی شد.

پوکو ایکس ۳ مدل هند

گوشی POCO X3 (مدل هند پسوند NFC ندارد) دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD است که از رزولوشن FHD+با 1080 در 2400 پیکسل، نسبت ابعاد 20:9 ، HDR10 ،رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپل ریت تا ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می کند. چیپست با فرکانس 2.3GHz مدل Snapdragon 732G سوخت POCO X3 را با حافظه رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.1 تأمین می کند. تلفن به MIUI 12 و POCO Launcher روی سیستم عامل Android 10 را بدون تبلیغ ارایه می دهد.

نسخه جهانی POCO X3 NFC از یک باتری 5160 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. نسخه هند با باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. بسته بندی خرده فروشی دستگاه شامل یک شارژر سریع 33 وات است. LiquidCool Technology 1.0 Plus موجود در POCO X3 دارای 70 درصد لوله گرمایی بزرگتر و چند لایه ورق گرافیت است. اتلاف گرمای ارتقا یافته به POCO X3 اجازه می دهد 6 درجه سانتیگراد خنک تر از نسل قبلی باشد.

سیستم دوربین چهارگانه POCO X3 دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی IMX682 ، یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه، یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با کانونی 4 سانتی متر است. سوراخ صفحه نمایش یک سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

این تلفن همراه با شاسی دارای گواهی IP53 و محافظت از Gorilla Glass 5 برای نمایشگر ارائه می شود. این دستگاه دارای یک قاب پشتی با بافت جدید برای چسبندگی بهتر همراه با یک لوگو در ابعاد بزرگ است. از دیگر ویژگی های آن می توان به اسلات کارت microSD ، بلندگوهای استریو دوتایی ، باز شدن قفل AI ، حسگراثر انگشت جانبی ، فرستنده مادون قرمز ، پشتیبانی از دو سیم کارت ، 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.1 ، GPS ، NFC ، USB-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

قیمت POCO X3 در هند

در اینجا قیمت گذاری انواع مختلف POCO X3 آورده شده است:

6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی – 16999 روپیه (231 دلار)
6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی – 18،499 روپیه (251 دلار)
8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی – 19999 روپیه (272 دلار)

POCO X3 در دو رنگ خاکستری و کبالت آبی ارائه می شود. نظر شما درباره پوکو ایکس ۳ مدل هند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

خوبه

Mahdi

فوق‌العاده هست ولی نباید همچین کاری میکرد

Mb.Pcr

آره واقعا

The MTest MT

#نه_به_تبعیض_نژادی

TheFreeCritic

تبعیض نژادی یعنی عرضه نکردن جهانی این
https://youtu.be/569LIu6WQx8

Taha

حاجی حال ندارم الان برم قندشکن باز کنم 🤣🤣
منظورت k30 ultraهست؟

TheFreeCritic

اره

mr.veyani

آقای عطایی ببخشید یه سوال
سیستم خنک کنده این با نسخه جهانی متفاوت
از نظر تولید سرمای بیشتر و جذب بیشتر گرما ؟؟

TheFreeCritic

اقا کسی معتقده که دکسو مارک نامعتبره؟؟؟
میخوام بهش ایمان بیارمچون سایت معروف تری پیدا نکردم..

pooria

از نظر امتیاز کل نه زیاد معتبر نیست منتها ریز نمرات و برسی هاش واقعا خوبه

Mahdi

من امتیازات رو زیاد توجه نمیکنم ولی نمونه عکساشو می بینم

m.b

تا حدودی امتیازات ریزش قابل اتکا هست اما تجربه نشون داده که تو امتیاز کلی مصلحت اندیشی دارن…

s.t.o.r.m

سونی هم هوآوی رو تحریم کرد 😑
دیجیاتو/ هواوی تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد و علاوه بر عدم امکان همکاری با گوگل، غول‌های فناوری ژاپنی نیز فروش قطعات به آن را متوقف کردند.

سونی یکی از بزرگترین شرکت‌هایی است که دیگر قطعات موردنیاز هواوی را تامین نخواهد کرد و فروش سنسورهای دوربین را به این کمپانی چینی تعلیق کرده است. سونی در این میان تنها نیست و دیگر غول‌های فناوری ژاپن نیز مسیر مشابهی را در پیش گرفته‌اند.

این کمپانی‌ها قطعاتی مانند فلش مموری، قطعات نیمه‌هادی، آمپلی فایر، هارد درایو و موارد دیگر را در اختیار هواوی قرار نمی‌دهند. برخی گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که سونی یک مجوز برای ادامه همکاری با این غول فناوری چینی را مدنظر قرار داده تا بتواند همچنان سنسورهای دوربین را در اختیار آن قرار دهد، با این حال تا به امروز این شرکت ژاپنی چنین موضوعی را تایید نکرده است. در گذشته سامسونگ نیز از توقف فروش قطعات به هواوی خبر داده بود.

طبق اطلاعات منتشر شده، غول‌های فناوری ژاپنی سهم بالایی در تامین قطعات موردنیاز هواوی دارند و مجموع خرید این کمپانی چینی از برندهای ژاپنی در سال گذشته میلادی به ۱۰.۴ میلیارد دلار رسیده است. سونی اعلام کرده که سالانه ۱ میلیارد دلار از فروش سنسورهای CMOS به هواوی درآمد دارد.

در حالی که ایالات متحده آمریکا تحریم‌های شدیدی را علیه هواوی وضع کرده و این شرکت با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو شده، همچنان به آینده امیدوار است. این کمپانی چینی برای سیستم عامل محصولات خود نمی‌تواند با گوگل همکاری کند و در همین راستا از سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد که اخیرا شاهد معرفی نسخه دوم آن بودیم. سال آینده میلادی اولین گوشی هوشمند مجهز به این سیستم عامل وارد بازار خواهد شد.

در این میان AMD همچنان به همکاری با هواوی ادامه می‌دهد. اخیرا معاون رئیس این کمپانی اعلام کرده که AMD موفق به دریافت مجوز برای تامین قطعات موردنیاز این غول فناوری چینی شده و تحریم‌های ایالات متحده آمریکا تاثیر چندانی روی کسب و کار AMD نخواهد داشت.

ali karimi

خبر خوبی بود، خدا کنه روز به روز وضعیت بهتر بشه برای هواوی، از بین رفتن یه شرکت که تو ساخت گوشی،لب‌تاپ و خیلی چیزهای دیگه هست به ضرر خود ماها هستش، حالا یک سریع نمیدونم هواوی ارثیه باباشون خورده نمیدونم چه بلایی سرشون آورده و میگن هواوی نباشه بهتره، اینو نفهمیدم، اینطور آدمهای بی فکر از روی چه اساسی اینطور حرفهارو میزنن، ولی درکل امیدوارم کم کم وضعیت هوآوی بهتر بشه.

Taha

چی میشد اگه شیائومی همه ی گوشی هاش رو تو گلوبال عرضه میکرد😍😋😌

Milad7

ی گزینه خرید فوق العاده با ارزش هستش 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)