حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدت زمان شارژ شدن وان پلاس ۹ پرو به صورت بی سیم و باسیم رسما اعلام شد: به ترتیب ۴۳ و ۲۹ دقیقه

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

اگر اینترنت شما قطع نبوده باشد یا در غار زندگی نمی کنید (!) می دانید که وان پلاس ۹ پرو تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ رسما معرفی خواهد شد. این دستگاه در کنار مدل ساده یعنی وان پلاس ۹ ارایه می شود. امروز هم که گوشی وان پلاس 9R تأیید شد ولی شاهد عرضه محدود به بازار هند خواهیم بود. وان پلاس به صورت رسمی اطلاعات زیادی را پیش از معرفی ارایه کرده است. امروز می بینیم که مدت زمان شارژ شدن وان پلاس ۹ پرو به صورت بی سیم و باسیم رسما اعلام شده و به ترتیب ۴۳ و ۲۹ دقیقه خواهد بود.

مدت زمان شارژ شدن وان پلاس ۹ پرو

اگر شارژر بی سیم اختصاصی ۵۰ وات وان پلاس را بخرید، وان پلاس ۹ پرو شارژ بی سیم را برای شما لذت بخش خواهد کرد. به گفته این شرکت، این دستگاه با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۵۰ وات، باتری را در ۴۳ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد می رساند.

چنین سرعتی بیش از این فقط با شارژ سیمی موبایل ها در دسترس بود، بنابراین عبور از کنار آن کار ساده ای نیست، حتی اگر قبلاً سیستم های شارژ بی سیم بسیار سریعی را دیده باشیم. هشدار معمول نیز وجود دارد، این که این فناوری اختصاصی وان پلاس است. یعنی چه؟ یعنی فقط با شارژر خود وان پلاس و روی این دستگاه. به این معنی که نه شارژر وایرلس این شرکت می تواند دستگاه دیگری را با توان ۵۰ وات شارژ کند و شارژر بی سیم قوی دیگری می تواند وان پلاس ۹ پرو را سریع شارژ کند.

وان پلاس ۹ پرو

وان پلاس ۹ پرو

همانطور که گفته شد، این شارژر به شما امکان می دهد تلفن خود را به صورت عمودی یا افقی شارژ کنید. تماشای فیلم هنگام شارژ بی سیم اکنون امکان پذیر است، پس می تواند ویژگی خوبی باشد.

به دلیل اینکه در توان بالایی کار می کند، این شارژر بی سیم با یک فن همراه است. صدای آن بلند است اما حالت “شبانه” دارد و برای خوابیدن شما مزاحمتی ایجاد نمی کند، احتمالا.

وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو علاوه بر این از شارژ سیمی ۶۵ وات پشتیبانی می کند که در ۲۹ دقیقه باتری آنها را از حالت خالی، کاملا پر می کند.

وان پلاس ۹ مدل پایه هم از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند اما با توان ۱۵ وات. هر چند نسبت به شارژر ۵۰ وات بی سیم وان پلاس ۹ پرو نمی رسد اما این اولین مرتبه است که یک وان پلاس غیر پرو چنین ویژگی ای دارد. نیازی به گفتن نیست که هر دو مدل وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو با شارژرهای دارای استاندارد Qi تا حداکثر ۱۵ وات سازگار هستند.

نظر شما چیست؟ اهل شارژ بی سیم هستید یا باسیم؟ به نظر شما شارژ بی سیم با سرعت بالا اما اختصاصی یک شرکت خوب است یا بهتر است استاندارد جهانی ایجاد شود تا شارژرهای سازگار بیشتری داشته باشیم؟ این موضوع برای استفاده در مکان های عمومی یا استفاده بین برندی مهم است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

وان پلاس 9پرو === بهترین پرچم دار سال

Milad7

قطعا یکی از بهترین پرچمداران امسال هست😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)