حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو iQOO Neo5 با اسنپدراگون ۸۷۰ و تاچ سمپل ریت ۱۰۰۰ هرتز رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | IQOO، ویوو

هفت ماه پیش بود که گوشی iQOO 5 و iQOO 5 Pro با شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شدند. امروز نمونه پایین رده تر آن یعنی گوشی ویوو iQOO Neo5 با اسنپدراگون ۸۷۰ و تاچ سمپل ریت ۱۰۰۰ هرتز رسما معرفی شده است. این تاچ سمپل ریت در نوع خود واقعا کم نظیر است.

گوشی ویوو iQOO Neo5

گوشی ویوو iQOO Neo5 جدیدترین گوشی گیمینگ این برند است که با تراشه Snapdragon 870 ارایه می شود. در واقع این دستگاه با چیپست جدید کوالکام، به اولین دستگاه این شرکت با تراشه مذکور تبدیل شده است. از دیگر مشخصات چشمگیر این گوشی می توان به شارژ سریع، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپل ریت ۱۰۰۰ هرتز اشاره کرد.

گوشی ویوو iQOO Neo5

گوشی ویوو iQOO Neo5

برند گیمینگ ویوو یعنی iQOO گوشی Neo5 را با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در یک پنل 6.62 اینچی OLED و رزولوشن FHD + ارایه می کند. این پنل دارای گواهی HDR10 + است که حداکثر روشنایی 1300 نیت را ارایه می کند. در داخل ویوو تراشه Snapdragon 870 با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 128/256 گیگابایت UFS 3.1 در دسترس است.

یکی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی گیمینگ را می توان توانایی شارژ سریع ۶۶ وات برای باتری 4400 میلی آمپری دانست. آداپتور درون جعبه همچنین از توان ۴۵ وات برای سایر دستگاه های سازگار پشتیبانی می کند.

بخش دوربین در گوشی های گمینیگ به ندرت مهم است، بنابراین ویوو تصمیم گرفته در این بخش خیلی ساده پیش برود. علاوه بر ۲ ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با f/1.8 و دوربین زاویه دید عریض ۱۳ مگاپیکسلی را در مجموعه دوربین اصلی چهارگانه ارایه می کند. دوربین سلفی در پشت سوراخ نمایشگر قرار دارد و دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است.

این گوشی دارای رابط کاربری OriginOS و دارای ویژگی هایی مانند Multi-Turbo 5.0 است.

اولین فروش سریع و با تخفیف vivo iQOO Neo5 برای هفته آینده برنامه ریزی شده است. این گوشی در رنگ های سورمه ای، آبی و نارنجی در دسترس خواهد بود و قیمت آن از 2،499CNY یا 385 دلار / 320 یورو آغاز می شود.

نظر شما درباره درباره این گوشی گیمینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

قیمت فوق العاده ای داره 👍
فک کنم بهش نگاه کنی تاچ حساب بشه😂

Mahdi

آفرین قیمت خوبیه

Mahdi

قیمت جذابی داره سیمپل تاچ۱۰۰۰ چه خبره

AŁɪ

۱۰۰۰ هرتز 😯 دمش گرم ، چه قیمت رقابتی 😈

Milad7

۱۰۰۰ هرتز 😮عالیه دیگه 😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)