حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A42 سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

گلکسی A42 5G سامسونگ در بازار کشورمان هم یافت می شود. یک میان رده با پشتیبانی از شبکه 5G که البته در زمان نوشتن این مطلب، هنوز اتصال به شبکه 5G در ایران روی گوشی های سامسونگ ممکن نیست. به هر صورت شاهد ارایه آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A42 سامسونگ با One UI 3.1 هستیم.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A42

گلکسی A42 با سیستم عامل Android 10 و رابط کاربری One UI 2.5 ارایه شد. خبر خوب این است که اولین ارتقا اساسی سیستم عامل اصلی آن ارائه شده است. این همان آپدیت OTA است که در حال حاضر به بسیاری از دستگاه های دیگر Galaxy سامسونگ در سراسر جهان ارایه می شود. بله، منتظر ما آپدیت اندورید ۱۱ گلکسی A42 است که بر مبنای One UI 3.1 عرضه می شود.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A42

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A42

سامسونگ با این دستگاه به وضوح می خواهد اولین ورود خود به بازار گوشی های ارزان قیمت 5G را داشته باشد. قیمت آن با توجه به مشخصات کلی بد نیست اما اگر نمایشگر FHD می بود قطعا دستگاه بهتری به شما می رفت.

در هر صورت، آپدیت نرم افزاری Galaxy A42 5G با بیلد A426BXXU1BUB7 ارایه شده و از همین دیروز در هلند در دسترس است. متاسفانه این آپدیت هنوز به سایر کشورها نرسیده است اما احتمالاً در هفته آینده یا ماه آینده باید به بازارهای دیگر برسد.

سامسونگ در این آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A42 وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی ماه مارس را ارایه می کند. همانطور که گفتیم رابط کاربری هم One UI 3.1 است و این یعنی دور زدن One UI 3.0 و آپدیت مستقیم به جدیدترین رابط کاربری سامسونگ که با گلکسی S21 ارائه شد.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

شما گلکسی A42 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۰مبارک دارندگانش به جز پردازنده خیلی خوب نیست

A42 فقط و فقط و فقط پردازندش خیلی خوبه تو نمایشگرش فاجعه رخ داده😐😑
نمیدونم شرکتای اندرویدی چرا به خاطر 5G بقیه سخت افزار رو قربانی میکنن.؟؟
خدایی انصاف نیست.

Milad7

مبارک دارندگانش🤩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)