حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A42 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

سامسونگ فاز ارائه به روزرسانی اساسی اندروید ١٢ به همراه رابط کاربری OneUI 4 را از چند روز گذشته برای میان رده‌های خود آغاز کرده است. گوشی‌های سری Galaxy A به طور مرتب در حال دریافت به روزرسانی اندروید ١٢ هستند. این بار، آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A42 منتشر شده است.

ارائه آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A42 به صورت پایدار و نهایی

سامسونگ Galaxy A42 5G مدتی به عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ شناخته می‌شد.

 

گلکسی A42 5G سامسونگ به عنوان ارزان ترین گوشی 5G این شرکت معرفی شد

 

به گزارش Gadgetsgarena، کاربران گلکسی A42 5G هم اکنون می‌توانند طعم به روزرسانی اندروید ١٢ دستگاه خود را بچشند. این به روزرسانی، فعلاً تحت اپراتور Verizon آمریکا انتشار یافته است. اپراتور Verizon، این خبر را به طور رسمی در سایت خود منتشر کرده است. از طرف دیگر، این آپدیت در کره جنوبی نیز قابل دسترسی است.

برای مرور، سامسونگ از چند هفته اخیر، به روزرسانی اندروید ١٢ به همراه OneUI 4.0 را برای دستگاه‌های زیادی از جمله سری Galaxy S20 FE، گلکسی A52s و گوشی‌های منعطفش منتشر کرده است. توجه داشته باشید که این به روزرسانی، در حال حاضر به دو منطقه خاص محدود شده است. اما مطمئناً تا چند هفته آینده، آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A42 برای شما نیز از راه خواهد رسید.

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A42

بر اساس دیگر اطلاعات ذکر شده در وبسایت Verizon، نسخه فریمور این به روزرسانی گلکسی ای ۴٢، A426USQU3BUL8 است. این به روزرسانی، همچنان از وصله امنیتی قدیمی‌تر دسامبر ٢٠٢١ بهره می‌برد. توجه داشته باشید که ما نصب این به روزرسانی تا توصیه می‌کنیم؛ چرا که بر اساس گزارشات، برخی از باگ‌های آزار دهنده رفع شده‌اند و عملکرد کلی دستگاه، بهبود پیدا کرده است. برای نصب این به روزرسانی، باید دستگاه به طور کافی شارژ شده باشد و اتصال اینترنت نیز پایدار باشد.

جهت نصب این به روزرسانی، وارد تنظیمات شوید و از طریق بخش به روزرسانی نرم افزاری، وضعیت دریافت آن را بررسی کنید. در نهایت، شما خواهید توانست تا از تغییرات جدید موجود در OneUI 4.0 پس از نصب این به روزرسانی، برخوردار شوید.

نظر شما در مورد منتشر شدن این به روزرسانی برای سامسونگ Galaxy A42 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️