حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید آیفون ۱۲ به زودی در هند آغاز می شود

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل که تولید آیفون SE را از طریق شرکای خود در هند آغاز کرده است و در ادامه آن را برای تولید آیفون XR و آیفون ۱۱ توسعه داده است. اکنون گزارش شده است که این شرکت قصد دارد تولید آیفون ۱۲ را در هند آغاز کند. اپل در تلاش برای کاهش وابستگی به چین، امکانات تولید خود را در چندین منطقه گسترش داده است و یکی از این بازارها هند است.

تولید آیفون ۱۲ به زودی در هند

چندین ماه پیش خبری منتشر شد مبنی بر سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری فاکسکان برای تولید آیفون های جدید در کشور هندوستان که حالا امروز گزارش جدیدی از Business Standard ادعا می کند که اپل به زودی تولید آیفون ۱۲ را در هند آغاز خواهد کرد.

امتیاز DxO صدای آیفون ۱۲ مینی

طبق این گزارش، غول مستقر در کوپرتینو قصد دارد در ابتدا حدود ۷ تا ۱۰ درصد از تولید آیفون ۱۲ را از چین به هند منتقل کند. این شرکت همچنین در حال بررسی تولید آیفون ۱۲ مینی به هند است اما اپل هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.

مدل های آیفون ۱۲ تولید شده در هند برای خرید در بازارهای داخلی در دسترس خواهد بود و همچنین بخش عظیمی از تولید به دیگر کشورها صادر می شود. با تولید محلی ، این شرکت می تواند از پرداخت تعرفه های سنگین واردات در کشور هند جلوگیری کند. با این حال ، باید دید که آیا اپل تصمیم دارد مزایایی را به مشتریان منتقل کند ، کاری که در گذشته انجام نشده است.

اما انتقال مزایای آن به مشتریان می تواند به معنای شروع کاهش قیمت آیفون ۱۲ در بازار هند باشد و باعث رونق بازار شود. اپل تلاش کرده تا ردپای خود را در هند گسترش دهد و این می تواند دروازه ای برای داشتن سهم قابل توجهی در این بازار بزرگ باشد.

 

نرم افزار کلاب هاوس چیست؟ شبکه ClubHouse متمرکز بر صوت : رادیو طور؟ 📻

 

اپل به واسطه انتقال خط تولید خود از کشور چین به هند به نوعی با یک تیر دو نشان می زند؛ اول اینکه از رشد و پیشرفت اقتصادی کشور رقیب یعنی چین جلوگیری می کند و در صورت ایجاد تنش های بیشتر میان آمریکا و چین، محصولات خود را درگیر این تنش ها نمی کند و دوم این که با افزایش تولیدات و محصولات خود در هند می تواند به صورت قابل توجهی قیمت گوشی هایش را در این بازار کاهش دهد و سهم بیشتری از بازار بزرگ هند تصاحب کند.

نظر شما درباره سیاست های اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی