حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۹ با شارژر درون جعبه ارایه می شود 💖

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

دقایقی پیش درباره تاریخ معرفی وان پلاس ۹ برای شما نوشتیم. این دستگاه سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد. حالا رسما تایید شده که وان پلاس ۹ با شارژر درون جعبه ارایه می شود. این در بازاری که اپل و سامسونگ هندزفری و شارژر را جعبه های خود حذف کرده اند و شیائومی هم رفتار مشابهی دارد، می تواند خبر خوبی باشد.

وان پلاس ۹

وان پلاس قرار است اوایل فروردین ۱۴۰۰ از سری OnePlus 9 خود رونمایی کند. اگرچه به نظر می رسد در این مرحله دیگر چیزی برای دانستن باقی نمانده است، اما جزئیات جدید در گزارش های جدید همچنان ادامه دارد. جدیدترین خبر از مدیر عامل OnePlus آقای پیت لاو می رسد که به طور رسمی تایید کرد سری وان پلاس ۹ با یک شارژر درون جعبه ارسال می شود.

در اظهار نظر اخیر در مورد انجمن های OnePlus، لاو اعلام کرد که سری OnePlus 9 از رقیبان خود پیروی نخواهد کرد و با شارژر داخل جعبه ارایه می شود. پیت در حالی که در پاسخ به نگرانی یکی از اعضای انجمن OnePlus در مورد اینکه آیا این شرکت نیز به جدیدترین روند خاموش کردن شارژر درون جعبه پیوسته است، گفت:

“نگران آن نباشید. ما شارژر داخل جعبه داریم. “

اگرچه شایعات تاکنون به اتفاق آرا ادعا کرده اند که سری OnePlus 9 با یک شارژر درون جعبه عرضه می شود، اما تایید رسمی از طرف خود شرکت همیشه خوب است.

شارژر وان پلاس

شارژر وان پلاس

این نکته قابل توجه است زیرا اپل و سامسونگ دیگر برای پرچمداران خود شارژر درون جعبه ارائه نمی دهند. شیائومی همچنین در جعبه Mi 11 چینی شارژر ارائه نمی دهد اما شارژر را برای مدل های اروپایی را ارائه می دهد.

در مورد آنچه انتظار داریم وان پلاس در مراسم ۳ فروردین ۱۴۰۰ ارایه کند، OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro مطمئنا آنجا خواهند بود و همچنین ممکن است دستگاه سوم را با نام OnePlus 9R ببینیم. همچنین شایعات درباره وان پلاس واچ هم صحبت می کنند. به این ترتیب انتظار معرفی ۴ دستگاه زیر را در مراسم ۳ فروردین ۱۴۰۰ وان پلاس داریم:

  1. ۱- OnePlus 9
  2. ۲- OnePlus 9 Pro
  3. ۳- OnePlus 9R
  4. ۴- OnePlus Watch

انتظار می رود OnePlus 9 مدل پایه از یک صفحه نمایش تخت 6.55 اینچی FHD+ با پنل AMOLED و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.1، دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به همراه سومین دوربین نامشخص و باتری 4500 برخوردار باشد. انتظار داریم این باتری با شارژر سریع سیمی ۶۵ وات شارژ شود.

از طرف دیگر، شایعه شده است که OnePlus 9 Pro از صفحه نمایش دولبه خمیده 6.7 اینچی LTPO (با رفرشریت تظبیق پذیر) AMOLED با وضوح QHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار است. در قسمت داخلی انتظار می رود که از همان چیپست کوالکام Snapdragon 888 بهره ببرد، اما ظاهراً با رم و فضای ذخیره سازی بیشتری همراه است.

علاوه بر این، شاهد همکاری وان پلاس با هاسلبلاد برای بهینه سازی سیستم دوربین سری OnePlus 9 خواهیم بود، به این امید که در نهایت عملکرد دوربین پرچمدار وان پلاس را با سایر پرچمداران مطابقت دهد.

رونمایی وان پلاس از چهار دستگاه از جمله وان پلاس ۹

اطلاعات زیادی در مورد OnePlus 9R در دست نیست اما احتمال می رود که چیپست Snapdragon 870 را ارائه کند و انتظار می رود ارزان ترین مدل سه گانه باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ هستید؟ البته وان پلاس برای ۱۸ اسفند ۹۹ هم یک معرفی دارد که نمی دانیم مربوط به چیست.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

باریکلا وان پلاس وارد حاشیه نشو😂😂

Milad7

بازم خدا را شکر که الحمد و لله 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)