حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات پوکو X3 Pro قبل از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | پوکو، شایعات

طبق اطلاعات و اخبار منتشر شده گوشی جدید پوکو X3 Pro در ماه جاری میلادی به صورت رسمی معرفی می شود. این مدل قبلاً گواهینامه هایی مانند FCC ، NBTC ، BIS و SIRIM را دریافت کرده است. اما امروز، مشخصات و قیمت جهانی این مدل منتشر شده است.

پوکو X3 Pro

پوکو X3 Pro از یک پنل صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز IPS LCD و یک باتری ۵۲۰۰ میلی آمپری بهره می برد. پوکو X3 دارای تنظیمات دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی بود و با توجه به نامگذاری که برای این مدل انجام شده است، می توان انتظار داشت در بخش دوربین پوکو X3 Pro پیشرفت های چشم گیری داشته باشد.

پوکو X3

پوکو X3

 

به نقل از gizmochina، پوکو X3 Pro احتمالا به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز شده است که البته هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. انتظار می رود اسنپدراگون ۸۶۰ نسخه تقویت شده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس باشد.

پوکو این مدل را در ۳ رنگ مشکی، آبی و برنزی روانه بازار خواهد کرد. پوکو X3 Pro در دو مدل با رم 6 گیگابایتی + حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی + حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به بازارهایی مانند اروپا و بازارهای آسیایی هند، مالزی و تایلند نیز عرضه می شود.

طبق اطلاعات منتشر شده قیمت این گوشی در بازار اروپا احتمالا از ۲۵۰ یورو برای مدل 6 گیگابایت / 128 گیگابایت شروع می شود و نسخه 8 گیگابایتی / 256 گیگابایتی می تواند با قیمت ۳۰۰ یورو وارد بازار می شود.

 

عمر باتری پوکو X3 مشخص شد: خیلی خوب

 

حدودا ۶ ماه پیش پوکو X3 NFC با تراشه Snapdragon 732G و صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن Full HD + با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز برای بازی روان معرفی شد. دوربین سلفی گوشی Poco X3 NFC رزلوشن ۲۰ مگاپیکسلی f / 2.2 است و دارای برخی از فناوری های ادغام پیکسل ها برای سلفی های بهتر در نور روز است.

این مدل دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX682 با دیافراگم f/1.73 اینچ است. همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی f/2.2 با زاویه دید فوق العاده عریض با زاویه ۱۱۹ درجه وجود دارد.

دو دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی با f/2.4 هستند که یکی برای عکس های نزدیک یا ماکرو، دیگری سنسور عمق سنج برای کمک به عکس های پرتره است.

دیگر مشخصات پوکو X3 را می توانید از لینک زیر مشاهده کنید:

 

گوشی پوکو X3 NFC با Snapdragon 732G رسما رونمایی شد

 

نظر شما درباره گوشی پوکو X3 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

لعنتی کاش صفحه نمایش اولد داشت

Mahdi

من خریدارم

نیما عرفانی

ردمی کی ۴۰
نوت ۱۰ پرو
می ۱۰s
پوکو ایکس ۳ پرو
زدی تو کاره تشریفات مزایده و مناقصه؟؟!
دِ آخه لعنتی با خودت چند چندی؟ رو
همون ریبرند گلوبال k40/پرو قفلی بزن دیگه … البته اگه تو هزینه مشکلی نداری و زیاد اهل کاستوم رام نیستی ؛ به نظرم بهترین گزینه برای جایگزینی f1 ای که داری اس ۲۱ باشه به خصوص که اگه تمایل داشته باشی به جز MIUI ، رابط وان یو آی هم تجربه کنی(اگزینوس ۲۱۰۰ هم تو مخی های ۹۹۰ رو نداره). اما با شناختی که دارم ، واسه پورت کردن جی کم هم که شده میتونی جز کی ۴۰ به نسخه ی اسنپدراگون اس ۲۱ هم فکر کنی که بنا به سابقه انتظار نمیره گستردگی امکانات جی کم رو سامی به اندازه شیا باشه و فیچرهای محدودتری براش فعال میشه. از طرفی هم به این فکر کن که یکسال آپدیت اساسی سیستمی و پچ امنیتی بیشتری نسبت به ردمی داری که باز میگم با تقبل صرف هزینه ی بیشتر امکان پذیر میشه.

Mahdi

اینو که شوخی کردم ، ولی سری کی۴۰ نمیدونم گلوبال میان یا نه ، می۱۰ اس هم که میگن گلوبال نیست ، نوت۱۰پرو هم پردازندش رو زیاد دوست ندارم ، کلا اگه بخوام گوشی بگیرم از اسنپ ۸۶۵ پایینتر نمیگیرم ، پوکو اف۳ پرو ببینم وجود داره یا نه

Mahdi

رابط سونی از بعد اکسپریا اس پی ندیدمش و نمیدونم چه پیشرفت هایی داشته ، حیف که ایران نمیاد ، رابط خام رو هنوز تجربه نکردم حیف یه گوشی درست حسابی با این رابط نمیاد

نیما عرفانی

اگه به رابط سبک و نزدیک به خام منتها با یکسری فیچرهای شخصی سازی به علاوه آپدیت دهی منظم و سریع علاقه داری پیشنهادم بهت وان پلاس ۸ تیه. راسته کاره خودته ، غم کاستوم رام و جی کم هم نداری‌.

Mahdi

اتفاقاً از بین کل گوشی های وانپلاس من ۸تی رو دوست دارم از بقیشون زیاد خوشم نمیاد

Sarnevesht

داریم هفته ای از سال که توی اون هفته شیائومی گوشی جدیدی رونمایی نکرده باشه؟؟؟؟
بابا مگه تو خسته نمیشی؟
ماشالله به این شور و انگیزه😂
اپل بدبخت هم سالی یه بار گوشی معرفی میکنه

ali_s

پردازنده نامعلوم؟😐
۸۶۰ اصلا معرفی نشده

Mahdi

شیا درگیری شدیدی داره با خودش ۸۶۰ 😕😕یه دو هفته بزار یه گوشی بمونه حداقل

c.T.S.A.c

به به عجب مشخصاتی عجب چیز نایسی؛ آب از همه جام سرازیر شد فقط یه چیزی دقیقا الان شیا داره چیکا میکنه !؟ ردمی نوت 10 از اونور 10s از اینور #این هسته هام سوخت سی پی یو نیم سوز شدم
:O

AŁɪ

چرا صفحه نمایش ال سی دی 🤬

AŁɪ

البته با این قیمت اگه تو اروپا بیاد ضرر هم می‌کنه شیا ولی باید دید در آخر چه دیوایسی هست ، از رو شایعات نمیشه نظر داد ، شاید هم اصلا این مدل در کار نباشه .

Mahdi

بعضی وقتا فکر میکنم شیا تو گوشیاش ضرر میکنه
الان یه دفعه میاد گوشی ۱۵۰ دلاری با اسنپدراگون ۸۴۵ میده

c.T.S.A.c

قانون تجارت: سود کمتر فروش بیشتر … فروش بیشتر سود بیشتر…نتیجه سود کمتر =سود بیشتر
O:-) خدانگهدار!

ramin123

صفحه رو اولد میزد تا کار رو تموم کنه

Taha

قیمت خوبی داره و کار خوبی کرد که به جای میان رده امسال از پردازنده پرچمدار ۲ سال پیش استفاده کرد 👌

Milad7

x3 معمولی خدایی ۵۶۰۰ می ارزه گوشی خوبیه توی این رنج

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی