حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کلاب هاوس اندروید چه زمانی ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اگرچه نسخه اندروید Clubhouse در حال توسعه است، اما برای خیلی از کاربران این پرسش مطرح است که کلاب هاوس اندروید چه زمانی ارایه می شود؟ Clubhouse یکی از برنامه هایی است که در ابتدا برای iOS عرضه شد و از آن زمان، هنوز نسخه اندروید و یا حتی ویندوزی ندارد. حتی در صورت ارایه نسخه اندروید، دارندگان گوشی های این پلتفرم هنوز نمی توانند به راحتی به این شبکه اجتماعی صوتی دسترسی پیدا کنند و این به دلیل نیازمند بودن به دعوتنامه برای فعال کردن آن است.

زمان عرضه کلاب هاوس اندروید

با وجود محدود بودن دسترسی به نرم افزار اما کلاب هاوس به افزایش محبوبیت خود ادامه می دهد. در حالی که این سرویس برای کاربران آیفون از حدود ۱ سال پیش ارایه شده است، دسترسی به این سرویس در هیچ سیستم عامل دیگری امکان پذیر نیست. این باعث می شود محدودیت پشتیبانی از این شبکه اجتماعی نه تنها اندروید بلکه تقریبا به هر دستگاه غیر iOSی دیگر افزایش پیدا کند. حوالی آذر ۹۹ شبکه اجتماعی Clubhouse اطلاعیه ای در مورد چگونگی اوضاع توسعه پلتفرم های دیگر ارائه داد و متعهد شد که نرم افزار اندروید ClubHouse را گسترش دهد. با این حال، نه تنها اطلاعات قابل استناد در مورد زمان پشتیبانی کم بود، بلکه اطلاعات جدید نشان داد که تیم کلاب هاوس به تازگی کار بر روی پشتیبانی از Android را شروع کرده اند، که نشان می دهد مدتی طول می کشد تا کاربران اندروید قادر به دانلود Clubhouse باشند.

نرم افزار کلاب هاوس چیست؟ شبکه ClubHouse متمرکز بر صوت : رادیو طور؟ 📻

اخیرا، بیل گیتس در مصاحبه ای در Clubhouse شرکت کرد تا درباره موضوعات مختلف بحث کند. به عنوان بخشی از مکالمه، بحث قدیمی “اندروید در مقابل آیفون” به میان آمد. در این صحبت توضیح بیل گیتس که چرا او اندروید را به آیفون (iOS) ترجیح می دهد، عنوان شد. پاول دیویسون، بنیانگذار کلاب هاوس نیز در همین مکالمه نقش داشت و از فرصت استفاده کرد و دوباره توضیح داد که تیم او در حال کار بر روی پشتیبانی از اندروید است. دیویسون افزود که پشتیبانی از اندروید “برترین ویژگی” است که تیم او برای ساختن آن مشغولند و اهمیت “آن” برای بازار جهانی کلاب هاوس بالاست. با این حال، باز هم هیچ اشاره ای به زمان ورود نرم افزار اندروید نشد.

محدودیت اجباری بودن دعوتنامه برای استفاده از ClubHouse

حتی وقتی Clubhouse برای اندروید در دسترس قرار بگیرد، هنوز هم کاربران نمی توانند به محیط شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند. ما می دانیم که این سرویس از ابتدای ارایه خود به صورت دعوتنامه ای قابل دسترس بوده است. بدون داشتن شخصی که دعوتنامه Clubhouse را داشته باشد (هر شخص پس از وارد شدن با دعوتنامه، می تواند ۲ دعوتنامه را به دوستانش بدهد)، بعید به نظر می رسد که اصلا در دسترس بودن نسخه اندروید کلاب هاوس برای دانلود اصلا اهمیتی داشته باشد.

به هر صورت این شبکه اجتماعی صدا محور تلاش می کند که آغاز آهسته و پیوسته ای داشته باشد و با موارد تبلیغاتی قوی مانند ایلان ماسک و بیل گیتس که فراهم کرده، نمی خواهد با هجوم کاربران پرتعداد اندروید مواجه شود.

شما به این پلتفرم صوتی اجتماعی علاقه مند هستید؟ تجربه ای با آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون🙂👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)