حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک ردمی K40 با اسنپدراگون ۸۷۰ در Antutu و گیک بنچ منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | بنچمارک، ردمی

چند روز پیش ردمی از سری K۴۰ به صورت رسمی رونمایی کرد. ردمی K۴۰ با کوالکام Snapdragon 870 و قیمت ۳۱۰ دلاری توانست خیلی زود نگاه ها را به خود جلب کند و طرفداران دو آتیشه ای نیز پیدا کند. امروز بنچمارک ردمی K۴۰ در Antutu و گیک بنچ منتشر شده است. باهم نگاهی به امتیاز این گوشی می اندازیم.

بنچمارک ردمی k۴۰ در Antutu و گیک بنچ

خانواده ردمی K۴۰ شامل سه گوشی Redmi K۴۰ ، Redmi K۴۰ Pro و Redmi K۴۰ Pro Plus است. ردمی K40 با اسنپدراگون ۸۷۰ و قیمت ۳۱۰ دلار معرفی شد. مدل Pro و Pro Plus شباهت های زیادی با هم دارند. در حقیقت ردمی K40 پرو و K40 پرو پلاس با اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شدند. قبلا عملکرد اسنپدراگون ۸۸۸ را دیده ایم و با آن آشنایی داریم که عملکرد بسیار خوبی را ارایه می دهد. اما عملکرد اسنپدراگون ۸۷۰ ردمی k۴۰ چطور است؟ خب خوشبختانه امتیاز بنچمارک ردمی k۴۰ در Antutu و گیک بنچ منتشر شده است و می توانیم عملکرد آن را بررسی کنیم.

ردمی K40

ردمی K40

بنچمارک ردمی K۴۰ در Antutu 

احتمالا اکثر ما می دانیم AnTuTu یک پلت فرم بنچمارک چینی است که امتیازات در نظر گرفته شده توسط این شرکت، میانگین امتیازاتی است که توسط دستگاه ها به دست می آید و بالاترین امتیاز آنها نیست.

ردمی K۴۰ در معیارهای AnTuTu مجموع امتیاز ۶۳۱،۰۰۰ را کسب کرده است. به تفکیک اگر بخواهیم نگاهی بیندازیم در بخش CPU امتیاز ۱۹۲ هزار، در بخش GPU امتیاز ۲۴۵ هزار، در بخش حافظه ۹۸ هزار و در نهایت در بخش عملکرد رابط کاربری امتیاز ۹۵ هزار را بدست آورده است. چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ یک نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۶۵ است. به غیر از این مورد، تراشه ها تفاوت چندانی ندارد. این چیپست بر همان معماری ۷ نانومتری است و با پردازنده گرافیکی Adreno 650 ارائه می شود.

بنابر گزارش های منتشر شده، پردازنده گرافیکی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شده در ردمی K۴۰ اورکلاک شده نیست و بر روی فرکانس ۶۷۰ مگاهرتز فیکس شده است که همان اسنپدراگون ۸۶۵ است.

در مقایسه با سایر گوشی ها، ROG Phone 3 با اسنپدراگون 865+ در مجموع توانست امتیاز ۶۴۷ هزار را کسب کند. در حالی که اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده شده در Find X2 Pro به امتیاز ۶۱۱ هزار رسیده است. در حالی که می ۱۱ دارای امتیاز AnTuTu ۷۰۷ هزار است!

بنچمارک ردمی k۴۰

بنچمارک ردمی k۴۰

بنچمارک ردمی K۴۰ در گیک بنچ

طبق اطلاعاتی که در gizchina منتشر شده است، ردمی K۴۰ در بنچمارک گیک بنچ امتیاز ۱۰۲۴ را در تک هسته و امتیاز ۳۴۸۲ را در عملکرد چند هسته ای کسب کرده است. در حال که اسنپدراگون ۸۶۵ در گوشی گلکسی اس ۲۰ پلاس امتیاز ۸۹۱ را در تک هسته و امتیاز ۳۳۱۳ را در چند هسته ای کسب کرده بود.

این امتیازات به وضوح نشان می دهد که عملکرد دو پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۷۰ آن چنان باهم تفاوتی ندارند و اگر گوشی دارید که از پردازنده اسنپ ۸۶۵ استفاده می کند، در مقایسه با اسنپ ۸۷۰ چیز زیادی از دست نداده اید!

اگرچه، ردمی K۴۰ هنوز دارای مشخصات چشمگیر دیگری غیر از پردازنده نیز هست. این گوشی هوشمند از آخرین نسل صفحه E4 AMOLED بهره می برد. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند رفرش ریت صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز، نرخ لمس صفحه ۳۶۰ هرتزی، فناوری True Tone، لمس با وضوح فوق العاده، صرفه جویی در مصرف انرژی بالاتر و روشنایی بهتر وجود دارد.

ردمی K40 در یک نگاه

ردمی K40 در یک نگاه

اما بیاید کمی صادق باشیم. جدا از امتیازات و ویژگی های خیلی خوب ردمی K۴۰ قیمت ۳۱۰ دلاری آن واقعا وسوسه کننده است. به نسبت قیمت ۳۱۰ دلاری این مدل از سخت افزار بسیار خوبی بهره می برد و می توان ارزش خرید آن را بالا ببرد. احتمالا این مدل تحت برند پوکو وارد بازارهای جهانی می شود. امیدواریم این گوشی همچنان با قیمت رقابتی وارد بازارهای جهانی شود.

نظر شما درباره ردمی K۴۰ و امتیازاتش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

بی رقیب با این قیمت باید ۸-۹میل باشه فقط

AŁɪ

مگه تو خواب ببینی 🙃

Mohammadr

با 400 دلارم بیاد گلوبال، کمش 15 تو ایران فی میخوره 🙂

Taha

بی رقیب که صد البته ولی احتمالاً نسخه جهانیش تو ایران ۱۴ تومن‌ باشه

با وجود دلال های عزیز مافیای موبایل شک نکن ۱۵ تومن میشه، همون بلایی که سر وان پلاس نورد اومد…..😶😶😑😐

_V_

گوشی خیلی سطح بالایی هست نسبت به قیمتش

AŁɪ

با وجود این گوشی توی چین اگه کسی بجاش می ۱۰ بخره باید به عقلش شک کرد 😐

Mahdi

پوکو اف۳ لعنتی کی میای ایران 😭

Finch

چیه باو

فقط 888

Milad7

وری گود 😎

Mahdi

مثل ادم قیمت بدن نسخه ی معمولی ۱۳تا۱۶ نسخه پرو ۱۶تا۱۹ اما اینجا هیچوقت مثل ادم قیمت نمیدن😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی